וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפסיכולוג מוטי ג'יני מואשם במעשים מגונים בילדים אוטיסטים שטיפל בהם

עודכן לאחרונה: 29.5.2023 / 10:55

שנתיים לאחר חשיפת הפרשה בוואלה!, הפרקליטות הגישה כתב אישום נגד בן ה-60 מחיפה. לפי האישום, הוא פגע מינית במטופליו במשך שלושה עשורים, לרבות ילדים בעלי צרכים מיוחדים על הרצף האוטיסטי

בווידאו: מוטי ג'יני הוא פסיכולוג הילדים מחיפה החשוד בתקיפת מטופליו/צילום: יואב איתיאל

הפרקליטות הגישה הבוקר (שני) בבית המשפט המחוזי בחיפה כתב אישום כנגד הפסיכולוג המוכר כד"ר מוטי ג'יני בן ה-60 מחיפה, בגין מעשים מגונים בילדים בהם טיפל.

זאת, שנתיים לאחר שהפרשה נחשפה לראשונה בוואלה וזהותו הותרה אחר כך לפרסום לבקשת וואלה וגורמי תקשורת אחרים. הוא נחשד שבמשך שלושה עשורים פגע מינית במטופליו, לרבות ילדים בעלי צרכים מיוחדים על הרצף האוטיסטי.

עורכת הדין תמי אולמן המייצגת עם עו"ד יעקב שלומוביץ ועו"ד שחף אולמן את ג'יני, אמרה לוואלה כי "הוא מכחיש את האמור וטוען כי נגרם לו עוול עם הגשת כתב האישום".

הפסיכולוג מוטי ג'יני החשוד שהטריד מינית את מטופליו. אתר רשמי, מערכת וואלה!
יואשם בעבירות מין. מוטי ג'יני/מערכת וואלה!, אתר רשמי

ג'יני, פסיכולוג מוכר בעיר, הציג עצמו כדוקטור בעל Ph.D, פסיכולוג התפתחותי בכיר ומומחה לטיפול בילדים הסובלים מאוטיזם, חבר הסתדרות הפסיכולוגים בישראל.

ג'יני החזיק בקליניקה פרטית במרכז הכרמל והציג את עצמו כפסיכולוג ראשי של מרכז מילמן, מרכז טיפולי מוכר בצפון הממומן בין היתר על ידי כספי ציבור ממשרד הבריאות, משרד הרווחה ורשויות מקומיות. אחרי פרסום הפרשה, באתר המרכז הוא לא הופיע יותר כבעל תפקיד.

החשדות נגד הפסיכולוג מתפרשים על פני שלושה עשורים. בין היתר, נחקר ג'יני בחשד לפגיעה מינית בנער בן 17 עם אוטיזם ובצעיר בן 20 בעל צרכים מיוחדים, על אודות תקיפה שקרתה כשהיה בן 14. ב-2018, נחקר הפסיכולוג החיפאי בחשד למעשה מגונה ומעשה סדום בנער בן 14 בעל צרכים מיוחדים. התיק נסגר אז בפרקליטות מחוסר ראיות. בין המתלוננים נגד הפסיכולוג - גבר בן 38 הטוען כי בהיותו בן 12 ביצע בו הפסיכולוג מעשים מגונים ומעשי סדום במהלך תקופה של כשנה, כשטופל על ידו לאחר שהתייתם מאמו. לוואלה! נודע כי חשדות דומים כנגד ג'יני צצו גם בתקופה בה שהה בארצות הברית לרגל לימודיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully