וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מלחמת רחובות" בג'נין: חמושים יידו אבנים והשליכו מטעני חבלה, 8 פלסטינים נפצעו

עודכן לאחרונה: 29.5.2023 / 7:04

משרד הבריאות הפלסטיני דיווח כי מבין כלל הפצועים, שניים נמצאים במצב קשה. במקביל, דווח על עימותים שפרצו בין כוחות צה"ל וחמושים פלסטיניים בכמה מוקדים נוספים ברחבי יהודה ושומרון, ביניהם במחנה עסכר שבשכם ובכפר אלמוע'ייר. אין נפגעים לכוחות צה"ל

פיצוץ מטען בג'נין/מערכת וואלה

משרד הבריאות הפלסטיני דיווח הלילה (שני) כי שמונה פלסטינים נפצעו בחילופי אש עם כוחות צה"ל בג'נין, וכי שניים מהם נמצאים במצב קשה.

במקביל, כלי התקשורת הפלסטיניים דיווחו כי עימותים פרצו בין כוחות צה"ל וחמושים פלסטיניים בכמה מוקדים נוספים ברחבי יהודה ושומרון, ביניהם במחנה הפליטים עסכר שבשכם ובכפר אל-מוע'ייר שבאזור רמאללה, שם נפצעו שני פלסטינים נוספים. אחד מהמחבלים שם, נפצע לאחר שהניח מטען חבלה על הציר בכפר - ונורה על ידי לוחמי חיל האיסוף הקרבי מגדוד 636.

כמו כן, הפלסטיניים דיווחו כי החמושים יידו אבנים והשליכו מטעני חבלה לעבר הרכבים בהם נכנסו הכוחות לערים. טרם התבררה מהי הסיבה לכניסת הכוחות, ומהי כמות הפלסטינים שנעצרו, אם בכלל. אין נפגעים לכוחות צה"ל.

אמש, אש נורתה לעבר היישוב גן נר בגלבוע מאזור ג'נין, כאשר אחד מהקליעים חדר לבית ביישוב ואותר על ידי אחד מהתושבים. לא דווח על נפגעים בתקרית. כוחות צה"ל הוזעקו לזירה והחלו בסריקות במרחב אחר חשודים בירי. כמו כן למקום הוקפץ צוות כוננות היישוב, הרבש"צ ומשטרת ישראל.

האירוע התרחש בשעות הצהריים. במהלך הסריקות לא נמצא דבר חריג וב-15:20 צה"ל דיווח על חזרה לשגרה. "להערכת כוחות הבטחון קולות הירי הגיעו מתחומי הרשות הפלסטינית הסמוכה", נמסר לתושבים. "נדגיש כי אין הנחיות מיוחדות לתושבי גן-נר או ליישובים סמוכי גדר אחרים בגלבוע. נוסיף ועדכן ככל שיהיה צורך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully