וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אש נורתה לעבר היישוב גן נר בגלבוע, קליע חדר לאחד הבתים

עודכן לאחרונה: 29.5.2023 / 1:19

הירי נשמע מכיוון ג'נין בשעות הצהריים והקליע אותר ע"י תושב היישוב שחזר לביתו. כוחות צה"ל הוזעקו לזירה והחלו בסריקות במרחב אחר חשודים בירי. כעבור שעות כוחות הביטחון הודיעו על חזרה לשגרה ולא נמסרו הנחיות מיוחדות לתושבים. לא דווח על נפגעים בתקרית

בוידאו: ירי מג'נין לגן נר/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

אש נורתה היום (ראשון) לעבר היישוב גן נר בגלבוע מאזור ג'נין. אחד הקליעים חדר לבית ביישוב ואותר על ידי אחד מהתושבים. לא דווח על נפגעים בתקרית. כוחות צה"ל הוזעקו לזירה והחלו בסריקות במרחב אחר חשודים בירי. כמו כן למקום הוקפץ צוות כוננות היישוב, הרבש"צ ומשטרת ישראל.

האירוע התרחש בשעות הצהריים. במהלך הסריקות לא נמצא דבר חריג וב-15:20 צה"ל דיווח על חזרה לשגרה. "להערכת כוחות הבטחון קולות הירי הגיעו מתחומי הרשות הפלסטינית הסמוכה", נמסר לתושבים. "נדגיש כי אין הנחיות מיוחדות לתושבי גן-נר או ליישובים סמוכי גדר אחרים בגלבוע. נוסיף ועדכן ככל שיהיה צורך".

ירי לבית ביישוב גן נר בגלבוע. 28 במאי 2023. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
לא דווח על נפגעים. הקליע שחדר לבית/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

הקליע אותר בסמוך לשעה 16:40, על ידי תושב גן נר שחזר לביתו והבחין בחור קליע בדירתו. בהודעת דובר צה"ל נכתב כי "הדיווח על הירי התקבל מוקדם יותר היום. לאחר סריקות זוהו פגיעות בבית ביישוב ואותר קליע, אין נפגעים".

עובד נור, ראש המועצה האזורית הגלבוע, התייחס למקרה ואמר: "היום בשעות הצהריים בוצע ירי מכיוון הרשות הפלסטינית לעבר בתים ביישוב גן נר. במהלך החיפושים, נמצאה פגיעה באחד מהבתים, ואנחנו רואים באירוע הזה אירוע חמור, שרק בנס ניצלו חיים. למעלה משלוש שנים אנחנו מתריעים בפני מערכת הביטחון, כי חייבים להוסיף למעטפת הביטחון ביישובים. המוטיבציה בצד השני הולכת וגוברת, וגם הניסיונות הולכים ונעשים מסוכנים יותר, ורק בנס גם היום ניצלו פה חיים. אני דורש משר הביטחון לקבל את ההחלטות הנדרשות לאלתר".

לפני כשבועיים יצוין, ירי נשמע לעבר היישוב, מאזור סמוך. לא דווח על נפגעים בתקרית. כוחות הביטחון הוזעקו לזירה וסרקו במרחב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully