וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על השתתפות בשיעורים - הכלב קיבל תואר מהאוניברסיטה

עודכן לאחרונה: 29.5.2023 / 8:13

הכלב ג'סטין, השייך לבעליו גרייס מריאני, שהוא סטודנט לחינוך בניו ג'רזי, קיבל השבוע תעודת גמר מאוניברסיטת סיטון, לאחר שבמשך שלוש שנים ליווה את בעליו ללימודים, וכמובן - סייע לו בהתניידות בתוך שטחי האוניברסיטה

כלבי נחייה הם בדרך כלל גיבורים על ארבע שלא ממש זוכים להכרה ולכבוד הראויים להם. באוניברסיטת "סיטון הול" שבניו ג'רזי החליטו לפעול בנושא, ולהעניק תעודת גמר לאחד מכלבי הנחייה של הסטודנטים במקום.

הכלב ג'סטין, השייך לבעליו גרייס מריאני, שהוא סטודנט לחינוך, קיבל השבוע תעודת דיפלומטה מאוניבסיטת סיטון, לאחר שבמשך שלוש שנים ליווה את בעליו ללימודים, וכמובן - סייע לו בהתניידות ובהליכה בתוך שטחי האוניברסיטה.

עיוור חוצה מעבר חציה עם כלב נחייה. AP
עיוור חוצה מעבר חציה עם כלב נחייה/AP

בטקס שנערך השבוע באוניברסיטה, הכלב ג'סטין ליווה את בעליו אל הבמה, ולהפתעת היושבים בקהל - גם הכלב קיבל תעודה, ובה הערכה ותודה על שסייע לבעליו לצלוח את שנותיו באוניברסיטה. כמו כן, ג'סטין זכה במעין אות כבוד על שלקח חלק בכל השיעורים של מראיני.

במקביל, מריאני, הבעלים של הכלב, שקיבל השבוע את התואר הראשון שלו בחינוך - מסמן את היעד הבא, תואר שני בחינוך, ולטובת העניין - הכלב ג'סטין צפוי לשוב לאוניברסיטה, ולהשלים יחד עם מריאני את לימודי התואר השני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully