וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השכן צילם את הגנבים והותקף על ידם: "אי אפשר להשאיר שם ילדים"

עודכן לאחרונה: 29.5.2023 / 9:01

עמי עידן מרמת השרון נפצע לאחר שהתעמת עם גנבים, נדקר ונדרס על ידם. עידן גר ברחוב שנמצא תחת "פינוי בינוי". בתקופה זו של הפרויקט, מדי ערב מגיעים גנבים בטנדרים ומפרקים מזגנים, קולטי שמש וחלקים נוספים בדירות. "הגשנו תלונה במשטרה, לא קרה עם זה כלום"

בוידאו: 3 גברים נעצרו בחשד שתקפו ואיימו על נער בן 15 בנתניה/דוברות משטרת ישראל
אמבולנס מד"א . חשד לרצח בשוהם, גבר בן 30 נורה למוות. 14 ביוני 2022. מד"א
השכן צילם את הגנבים והותקף על ידם: "סובל משתי דקירות בראשו"/מד"א

עמי עידן, בן 49 מרמת השרון, הובהל למחלקה לרפואה דחופה במרכז הרפואי מאיר שבכפר סבא, לאחר שלדבריו, התעמת עם גנבים, נדקר ונדרס על ידם. "רק לפני חודשיים ניסו לפרק לחמותי את המזגן", סיפר לוואלה! אלי שמעונוב, גיסו של עמי. "היא התקשרה אליי, התעמתנו איתם והם ברחו. לפני חודש גם גנבו לעמי את קולטי השמש מהדירה. הגשנו תלונה במשטרה, לא קרה עם זה כלום".

עמי עידן מתגורר בשכונת מורשה שברמת השרון, ברחוב שכיום נמצא תחת פרויקט "פינוי בינוי". בתקופה זו של הפרויקט, מדי ערב מגיעים גנבים בטנדרים ומפרקים מזגנים, קולטנים וחלקים נוספים בדירות.

לדברי שמעונוב, בזמן שעמי הלך להביא את בנו מחבר בערב, אחד השכנים צעק לו "עמי, תעצור את הגנבים!". הוא צילם מהר את הרכב של הגנבים מאחורה, וכשהם שמו לב אליו, הם נסעו אחורנית על מנת לדרוס אותו.

מזל טוב קריית ים, פינוי בינוי ראשון יצא לדרך. צילום: דוברות קריית ים, אתר רשמי
פרויקט פינוי בינוי, תמונת ארכיון/אתר רשמי, צילום: דוברות קריית ים

עמי קפץ על הארגז של הטנדר, בעוד הם נוסעים בפראות ומנסים לנער אותו תוך פגיעה ברכבים אחרים ברחוב. "תרד או שנדקור אותך", איים אחד מהגנבים על עמי, אך עמי צעק חזרה שישאירו את הפריטים שגנבו. בתגובה לכך, הגנבים דקרו אותו באוזן, בראש וביד.

בהמשך, הגנבים נמלטו מן המקום וצוות רפואה הגיע לפנות את עמי למרכז הרפואי מאיר. "אני ברחתי משם לפני שבועיים", שיתף שמעונוב, גיסו של עמי. "העדפתי לשלם שכירות גבוהה פי שניים ולעוף משם עם הילדים. לא יכולתי להשאיר את הילדים שלי שם". הבוקר, הודיעה המשטרה כי האירוע נמצא בחקירה, וכי רכב הגנבים אותר.

מהמרכז הרפואי מאיר נמסר: "המטופל הגיע לבית החולים כשהוא סובל משתי דקירות בראשו ובגפיים העליונות. מצבו קל והוא עובר סדרת בדיקות ועדיין נמצא במהלך בירור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully