וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם לום באמצע הצומת: שני נערים נאשמים בתקיפה בכביש בדרום

עודכן לאחרונה: 28.5.2023 / 10:47

השניים, מיישוב דריג'את שבצפון הנגב, תועדו יוצאים מהרכב ומכים שני נוסעים ברכב שעצר לידם ברמזור אדום. בסרטון ניתן לראות אחד מהם מנפץ את שמשות המכונית עם מוט ברזל, ואת חברו תוקף את יושבי הרכב. כל זאת, לעיני הנוסעים הנדהמים

בווידאו: יוצאים עם לום באמצע הצומת: שני נערים נאשמים בתקיפת נהג בכביש בדרום/דוברות משטרת ישראל

כתב אישום הוגש היום (ראשון) נגד שני נערים מהיישוב דריג'את שבצפון הנגב, בגין תקיפת שני תושבים מהאזור בצומת תל ערד הסמוכה. במקביל, המשטרה מבקשת להאריך את מעצרם עד תום ההליכים.

בתיעוד האירוע נראים השניים עוצרים באמצע הצומת ברמזור אדום ויוצאים מהרכב, בעוד אחד מהם שולף לום. השניים פתחו את דלתות המכונית ותקפו את הנוסעים, תושבי דריג'את וכסייפה. כשהנער שהחזיק בלום החל לשבור את שמשות הרכב, יצאו ממנו הקורבנות.

השניים ניסו לעצור את המתקפה, אך הוכו בידי הנאשמים ונפצעו. כל זאת, לעיני הנוסעים הנדהמים. הנערים נעצרו כעבור כמה שעות, וכעת הוגש נגדם כתב אישום.

יוצאים עם לום באמצע הצומת: שני נערים נאשמים בתקיפת נהג בכביש בדרום
28.05.23. דוברות משטרת ישראל
יוצאים עם לום באמצע הצומת: שני נערים נאשמים בתקיפת נהג בכביש בדרום 28.05.23/דוברות משטרת ישראל

בחודש שעבר, גבר כבן 40 נפצע באורח בינוני לאחר שהותקף ונדקר על ידי עובר אורח ברחוב ביאליק ברמת גן. צוותי מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים איכילוב כשהוא סובל מפציעה חודרת. ככל הנראה, מה שהוביל לאירוע, הוא ויכוח שהתפתח בין הצדדים. בהודעת המשטרה נמסר כי שני חשודים נמלטו מהמקום.

כמה ימים לפני כן, נפצע קשה גבר בן 70 שהותקף בחוף המזח בבת ים. תקפו אותו שני גברים שהחזיקו קסדות והטיחו אותן בו. צוותי מד"א שהגיעו למקום פינו אותו לבית החולים איכילוב בתל אביב. לפי המשטרה, התקיפה הייתה, לפי החשד, על רקע שימוש בדרך.

  • עוד באותו נושא:
  • נגב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully