וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוויטר קרסה, טראמפ חגג: הכרזת דסנטיס על מועמדות ב-2024 נתקלה במכשולים

עודכן לאחרונה: 25.5.2023 / 10:55

הקמפיין של המועמד הרפובליקני הושק בראיון חי בטוויטר, שקרסה כמה פעמים בעת המאורע עקב עומס מאזינים. "אין תחליף לניצחון", אמר בהמשך דסנטיס. יריבו העיקרי, הנשיא לעשבר טראמפ, העלה פוסט מוזר שבו הוא לועג למושל: "הכפתור האדום שלי גדול יותר"

מושל פלורידה רון דסנטיס השיק הלילה (חמישי) את קמפיין המועמדות שלו לראשות המפלגה הרפובליקנית ולנשיאות ב-2024 במהלך ראיון בשידור חי בטוויטר של אילון מאסק. בכך, הפך ליריב המרכזי של הנשיא לשעבר דונלד טראמפ בפריימריז של המפלגה הרפובליקנית. "עלינו לשים קץ לתרבות ההפסד של המפלגה הרפובליקנית, אין תחליף לניצחון", אמר במעמד ההשקה.

האירוע נערך בפלטפורמת "טוויטר ספייסס", ותוכנן להתחיל בשעה 6 בערב שעון החוף המזרחי (1 בלילה שעון ישראל), אלא שזמן קצר לאחר תחילתו קרסה טוויטר כמה פעמים עקב עומס מאזינים, והאירוע החל בעיכוב של כחצי שעה מהזמן המתוכנן. "אין תחליף לניצחון, עלינו לשים קץ לתרבות ההפסד של המפלגה הרפובליקנית בשנים האחרונות", אמר דסנטיס. "עלינו להסתכל קדימה, לא אחורה", הוסיף.

הנשיא לשעבר פנה לרשת החברתית שלו בלילה כדי ללעוג לדסנטיס בפוסט מוזר שעורר בלבול: "רוב, הכפתור האדום שלי גדול יותר וטוב יותר ועובד (אמת!), שלך לא! (לפי שיחה שלי עם קים ג'ונג און מצפון קוריאה, בקרוב חברי הטוב!", כתב טראמפ.

חבר בית הנבחרים האמריקני רון דסנטיס. רויטרס
יריבו המרכזי של טראמפ. דסנטיס/רויטרס
רון דסנטיס ומשפחתו. טוויטר, אתר רשמי
דסנטיס ומשפחתו/אתר רשמי, טוויטר

דסנטיס מבחינתו עוקף בכך דרכים מסורתיות יותר להשקת קמפיין, כמו עצרת, ראיון נרחב בטלוויזיה או סרטון וידאו, כפי שעשה למשל הנשיא ג'ו ביידן באחרונה. הבחירה שלו בטוויטר כמקום שבו יכריז על התמודדותו משקפת את הדרך שבה דסנטיס עשוי לנהל את הקמפיין שלו, כמו גם את סוג התומכים שהוא רוצה למשוך.

לדברי מאסק, ההחלטה של דסנטיס להכריז ברשת החברתית על מועמדותו היא "פורצת דרך" והוסיף כי זה לא יהיה האירוע הפוליטי האחרון שטוויטר תארח. כנשאל אם הוא מתכוון לראיין מועמדים אחרים, בעיקר דמוקרטים, מאסק ענה: "בהחלט". עוד הוסיף כי "חשוב שטוויטר תיתפש כמקום שבו כל הקולות יכולים להישמע. זאת תהיה הפעם הראשונה שמשהו כזה קורה ברשת חברתית עם שאלות ותשובות בזמן אמת. בואו נראה מה יקרה".

עוד בוואלה!

"בואו נראה מה יהיה": היתרונות והחסרונות של הכרזת מועמדות דסנטיס בטוויטר

לכתבה המלאה
אילון מאסק. GettyImages
לא האירוע הפוליטי האחרון שטוויטר תארח. אילון מאסק/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully