וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נהג משאית התנגש במחסומי הבית הלבן - דגל נאצי נמצא ברשותו

עודכן לאחרונה: 23.5.2023 / 15:40

המשאית התנגשה במחסומים בכיכר לה פאייט, סמוך לשטח הבית הלבן: "מחקירה ראשונית עולה כי יש אפשרות שהנהג התנגש בכוונה תחילה במחסומים", צייץ אנתוני גוגליאמי, דובר השירות החשאי. איש לא נפצע בתקרית

בוידאו: דגל עם צלב קרס נמצא במשאית שהתנגשה במחסומים ליד הבית הלבן/רויטרס

השירות החשאי האמריקני דיווח כי עצר נהג של משאית שכורה שהתנגש במחסומי האבטחה ליד הבית הלבן אמש (שני), לא ידוע אם בכוונה. איש לא נפצע בתקרית.

עד ראייה אמר ל"רויטרס" כי החוקרים מצאו דגל עם צלב קרס מצויר עליו שככל הנראה היה בתוך המשאית, שהתנגשה במחסומים כיכר לה פאייט, סמוך לשטח הבית הלבן. "מחקירה ראשונית עולה כי יש אפשרות שהנהג התנגש בכוונה תחילה במחסומים", צייץ אנתוני גוגליאמי, דובר השירות החשאי.

משטרת פארק הודיעה היום כי על פי הרשויות, אולי מדובר בתקרית בינלאומית. הנהג החשוד הואשם באיום להרוג, לחטוף או לפגוע בנשיא, סגנית הנשיא ובני משפחותיהם, בין השאר.

נהג משאית נעצר לאחר התנגש במחסומים של הבית הלבן וברשותו דגל נאצי. רויטרס
צילום מתוך סרטון של המשאית מתנגשת במחסומים/רויטרס

ערוץ הטלוויזיה WUSA שידר סרטון של משאית U-Haul עוצרת ליד שורה של מחסומי מתכת, בעוד שוטרים בלבוש אזרחי וכלב משטרה מתקרבים למשאית. רובוט בשלט רחוק פתח את הדלת האחורית של המשאית ולא מצא מטען חשוד כלשהו.

המיקום של הנשיא ג'ו ביידן בעת התקרית אינו ברור. הוא נפגש עם דובר בית הנבחרים קווין מקארתי בבית הלבן מוקדם יותר. בית המלון "היי אדמס" הסמוך פונה לבקשת השירות החשאי, דיווח ה"וושינגטון פוסט". כמה כבישים ומדרכות סמוך לפארק נסגרו.

דובר של מחלקת הכבאות של וושינגטון אמר כי שיחה התקבלה ב-9:40 בלילה, ומיד הגיעו לזירה צוותים של רשויות החוק ובטיחות ציבורית, עד שהחוקרים קבעו שהמשאית ברובה ריקה ואינה מהווה איום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully