וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה: ניסה לפרוץ לביתו של מתקין מצלמות אבטחה - ונתפס

23.1.2017 / 9:40

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה!

"העברת השגרירות לירושלים היא מבחינתנו הכרזת מלחמה על המוסלמים" - כך אמר לוואלה! NEWS חבר הוועדה המרכזית של פתח, ג'יבריל רג'וב. זאת בעקבות הודעת הבית הלבן אמש (ראשון) על התחלת הדיונים לגבי העברת השגרירות. "לא יעלה על הדעת שארצות הברית תיתן ליהודים את המפתח למקומות הקדושים לנוצרים ולמוסלמים בירושלים", הזהיר רג'וב. "אם מישהו אצלכם חושב שלא יהיו לכך השלכות הוא טועה טעות חמורה. מדובר בצעד מסוכן, שלא יביא ליציבות בשטח. זהו צעד שסותר את החלטות האו"ם ואת מדיניות ארצות הברית מאז 1967. אנחנו לא מתכוונים להניף דגל לבן - לא מול נתניהו וגם לא מול טראמפ".

נשיא ארה"ב דונלד טראמפ הזמין את ראש הממשלה נתניהו לפגישה בוושינגטון בחודש הבא. טראמפ הדגיש בפני נתניהו בשיחתם כי "השלום יכול להיות מושג רק באמצעות משא ומתן ישיר".

שר החינוך לשעבר של צרפת בנואה המון ניצח אמש בפריימריז של המפלגה הסוציאליסטית. הוא יתחרה בסיבוב המכריע בשבוע הבא מול ראש הממשלה לשעבר מנואל ואלס.

הפורץ הזה, איך נאמר, הוא לא העיפרון הכי חד בקלמר: דארן גיילור בן ה-42 ניסה, באור יום, לפרוץ לביתו של לא אחר מאשר מהנדס מערכות אבטחה המתמחה במצלמות במעגל סגור. כצפוי, הוא נקלט בעדשת אחת המצלמות, ונתפס.

תחזית מזג האוויר: היום יהיה נאה ותחול עלייה במידות החום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully