וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קריית אתא: צעיר בן 24 יצא מרכבו בכביש הראשי ונדרס למוות

עודכן לאחרונה: 23.5.2023 / 8:42

האירוע התרחש בכביש 22 הסמוך למחלף ביאליק, לאחר שהצעיר, תושב בית שאן, עצר את רכבו בשולי הדרך. צוות מד"א שהוזעק לזירה ביצע בו בדיקות רפואיות, בסיומן נאלץ לקבוע את מותו. נהגת הרכב הפוגע פונתה לבית החולים במצב קל

גבר כבן 20 נהרג מפגיעת רכב סמוך לקריית אתא, 23 במאי 2023/תיעוד מבצעי מד"א

תושב בית ג'אן בן 24 נהרג הלילה (שלישי) לאחר שנפגע מרכב בכביש 22 הסמוך למחלף ביאליק שבצפון הארץ. צוות מד"א שהוזעק לזירה ביצע בו בדיקות רפואיות, בסיומן נאלץ לקבוע את מותו. נהגת הרכב הפוגע פונתה לבית החולים במצב קל.

מחקירה ראשונית של המקרה עולה כי האירוע התרחש לאחר שהצעיר עצר בשול הימני של הכביש, ויצא מרכבו. נפתחה חקירת נסיבות המקרה.

"כשהגענו למקום ראינו רכב עומד בצד הדרך ורכב עם פגיעה בהמשך, במרחק של כ-50 מטר", סיפר פרמדיק מד"א שהגיע למקום, אופק עקראוי. עוד הוסיף כי הצעיר שכב בשולי הכביש, "הוא היה מחוסר הכרה ללא נשימה וללא דופק, עם חבלה רב מערכתית קשה. ביצענו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו".

גבר כבן 20 נהרג מפגיעת רכב סמוך לקריית אתא, 23 במאי 2023. תיעוד מבצעי מד"א, מד"א
זירת התאונה, הלילה/מד"א, תיעוד מבצעי מד"א

ביום שבת נהרגה הולכת רגל בת 50 נהרגה בתאונה קטלנית בגליל המערבי. מחקירה ראשונית עולה כי האישה חצתה את כביש 89, כ-100 מטרים מצומת כברי, ונפגעה ממיניבוס שנסע לכיוון מזרח. צוותי מד"א שהגיעו למקום קבעו את מותה לאחר שהייתה ללא סימני חיים.

"הפצועה שכבה בשול הכביש כשהיא מחוסרת הכרה עם פגיעה רב מערכתית קשה מאוד", סיפר פרמדיק מד"א שירן אלבז. "ביצענו בדיקות רפואיות אבל היא הייתה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully