וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלמונית נהרגה מפגיעת מיניבוס בגליל המערבי: "שכבה בשול הכביש"

עודכן לאחרונה: 20.5.2023 / 13:05

מחקירה ראשונית עולה כי האישה בת ה-50 חצתה את כביש 89, כ-100 מטרים מצומת כברי, ונפגעה ממיניבוס שנסע לכיוון מזרח. צוותי מד"א שהגיעו למקום קבעו את מותה לאחר שהייתה ללא סימני חיים. מהמשטרה נמסר כי זהותה טרם ידועה. הנהג הפוגע: בן 27 מהיישוב אבו סנאן

הולכת רגל נהרגה מפגיעת רכב סמוך למעלות. 20 במאי 2023/תיעוד מבצעי מד"א

הולכת רגל בת 50 נהרגה הבוקר (שבת) בתאונה קטלנית בגליל המערבי. מחקירה ראשונית עולה כי האישה חצתה את כביש 89, כ-100 מטרים מצומת כברי, ונפגעה ממיניבוס שנסע לכיוון מזרח. צוותי מד"א שהגיעו למקום קבעו את מותה לאחר שהייתה ללא סימני חיים.

מהמשטרה נמסר כי לא נמצאו מסמכים מזהים על ההרוגה וזהותה טרם ידועה. נהג המיניבוס הפוגע הוא בן 27 מהיישוב אבו סנאן שבגליל המערבי.

"הפצועה שכבה בשול הכביש כשהיא מחוסרת הכרה עם פגיעה רב מערכתית קשה מאוד", סיפר פרמדיק מד"א שירן אלבז. "ביצענו בדיקות רפואיות אבל היא הייתה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותה".

הבוקר נפצע קשה בחיפה צעיר בן 20 שהתנגש עם רכב במשאית חונה ברחוב הרב מרכוס בעיר. צוותי מד"א שהגיעו לזירה פינו את הפצוע לבית החולים רמב"ם. בראשון לציון, נער בן 18 שרכב על אופניים חשמליים נפצע קשה לאחר שהחליק בשדרות תש"ח בעיר.

אמש מת מפצעיו רוכב אופנוע שנפצע אנוש בתאונת דרכים בדבוריה סמוך לנצרת. צוות מד"א שהגיע למקום העניק לו טיפול ראשוני ופינה אותו לבית החולים העמק שבעפולה, שם קבעו את מותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully