וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צה"ל הרס את בית המחבל שרצח את אור אשכר בפיגוע בתל אביב

עודכן לאחרונה: 23.5.2023 / 8:14

כוחות הביטחון פעלו בכפר נעלין להריסת ביתו של מועתז אל-חואג'א שביצע את הפיגוע בדיזנגוף לפני כחודשיים וחצי. במהלך הפעילות התפתחו במקום הפרות סדר אלימות שכללו ירי והשלכת מטעני חבלה לעבר הכוחות

הריסת בית המחבל בכפר נעלין/דובר צה"ל

כוחות צה"ל פעלו הלילה (שלישי) בכפר נעלין שמערבית לרמאללה להריסת בית המחבל מועתז אל-חואג'א שביצע את הפיגוע ברחוב דיזנגוף בתל אביב לפני כחודשיים וחצי. בפיגוע נרצח אור אשכר בן ה-32 ונפצעו קשה וקל רותם מנסנו ומיכאל אוסדון.

במהלך הפעילות התפתחו במקום הפרות סדר אלימות שכללו ירי והשלכת מטעני חבלה לעבר הכוחות, שהגיבו באש. במהלך הפעילות, ארבעה מחבלים נפצעו, ובהם אחד באורח קשה.

הריסת בית המחבל מכפר נעלין שרצח את אור אשכר, 23 במאי 2023. דובר צה"ל
כוחות צה"ל הרסו את בית המחבל שביצע את הפיגוע ברחוב דיזנגוף בתל אביב/דובר צה"ל
הריסת בית המחבל מכפר נעלין שרצח את אור אשכר, 23 במאי 2023. דובר צה"ל
במהלך הפעילות התפתחו במקום הפרות סדר אלימות/דובר צה"ל

אור אשכר בן ה-32, שנפצע אנוש בפיגוע ברחוב דיזנגוף בתל אביב ב-9 במרץ, הלך לעולמו כשבוע וחצי לאחר מכן. הוא היה מאושפז בבית החולים איכילוב בתל אביב. אור דיבר עם בת זוגו תוך שהתארגן לחתונה אליה היה אמור ללכת, ובדרך למקום החגיגה נפצע בפיגוע עם שני חבריו.

מיכאל אוסדון, שנפצע באורח קל-בינוני בפיגוע הירי שחזר יום לאחר מכן את שאירע. לדבריו, "הלכנו בדיזנגוף מצפון לדרום, בדרך לחתונה של חבר קרוב - וממש בהגעה לצומת אחד החברים שלי שהיה משמאלי קיבל כדור מאחורה", סיפר אוסדון לחדשות 12. "לאחר מכן המחבל עבר לצד שלי גם וירה בי כדור מאחורה. הזזתי את הראש - והלחי שלי נפגעה ולא הראש. הוא ירה עוד כדור אחד בחבר השלישי. שני החברים שלי לצערי נפלו וצריך להתפלל עבורם שיהיו חזקים".

אור אשכר, נפצע אנוש בפיגוע בדיזינגוף 09 במרץ 2023. ללא, אתר רשמי
אור אשכר בן ה-32, שנפצע אנוש בפיגוע ברחוב דיזנגוף בתל אביב ב-9 במרץ/אתר רשמי, ללא
מיכאל אוסדון שנפצע בפיגוע בדיזנגוףסופד לחברו אור אשכר. 21 במרץ 2023. רשת 13, צילום מסך
מיכאל אוסדון, שנפצע בפיגוע, סופד לחברו אור אשכר/צילום מסך, רשת 13

"החזקתי שקית ביד וניסיתי לרוץ לכיוון צפון ולברוח והמחבל המשיך לרוץ אחריי", סיפר. "הוא ירה עוד כדור אחד אבל פספס. המשכתי לגלידריה, וביקשתי מהם שיזמינו אמבולנס. האירוע התגלגל עוד דקה וחצי עד שכוחות הביטחון הגיעו". פינו אותנו לבית החולים, ולצערי שני החברים שלי במצב שצריך להתפלל עבורם שיהיו חזקים".

לדברי אוסדון, חתונת חברו התקיימה כרגיל למרות הפיגוע: "אני שמח על זה מאוד, אנחנו חייבים להמשיך בחיים ואסור לנו לעצור ולתת למישהו את ההבנה שאנחנו לא מתכוונים להישאר ולהילחם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully