וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארבעה גברים נעצרו בחשד למעורבות ברצח הצעירה בכפר כנא

עודכן לאחרונה: 22.5.2023 / 13:21

הארבעה, אב ובנו ושני אחים, נעצרו בחשד לרצח ביאן עבאס בת ה-29 בפתח ביתה לפני כחודשיים. בעלה של עבאס: "הרגו אותה מול בנה, ולא בטעות. הם רצו להרוג מישהו". המשטרה תבקש את הארכת מעצרם של החשודים עד תום הליכי החקירה

בווידאו: חשד לרצח צעירה נורתה למוות בפתח ביתה/שימוש לפי סעיף 27 א׳ לחוק זכויות יוצרים

ארבעה גברים, אב, בנו ושני אחים, נעצרו הבוקר (שני) בחשד למעורבות ברצח ביאן עבאס בכפר כנא שבגליל התחתון, בחודש מרץ. עבאס, צעירה בת 29, נורתה למוות בפתח ביתה ולעיני ילדיה בני השנה וחצי ושלוש.

כחודשיים לאחר שנפתחה החקירה, פשטו הלילה שוטרים על ביתם של ארבעת החשודים ועצרו אותם. היום תבקש המשטרה את הארכת מעצרם בבית המשפט השלום בנצרת עד תום החקירה.

ארבעה חשודים נעצרו בחשד למעורבות ברצח ביאן עבאס בכפר כנא
22.05.23. דוברות משטרת ישראל
"רצחו אותה בדם קר". מעצר אחד החשודים, הלילה/דוברות משטרת ישראל
ביאן עבאס שנרצחה בכפר כנא. באדיבות המשפחה
ביאן עבאס/באדיבות המשפחה

פאדי עבאס, בעלה של ביאן, ביכה את מותה כמה ימים לאחר הרצח. "לקחו את הלב שלי", אמר. "הרגו אותה מול בנה, ולא בטעות. הם רצו להרוג מישהו".

רצח ביאן עבאס, כפר כנא, 13 במרץ 2023. אלי אשכנזי
זירת הרצח בכפר כנא/אלי אשכנזי

עו"ד פתחי שחאדה, קרוב משפחתה של ביאן, סיפר כי ישבה עם בעלה וילדיה בשעה שהגיעו שני בני אדם על קטנוע והחלו לירות בהם. "רצחו אותה בדם קר, זה רצח נתעב", האשים. לדבריו, לביאן ולבעלה לא היה כל קשר ליורים, וכי לא היו מאויימים.

הוא סיפר על ביאן כי "היתה אישה מדהימה, אהבה את בעלה ובעלה אהב אותה אהבת נפש. הם התחתנו מתוך אהבה. יש להם שני ילדים, בת ובן. היא אהבה לשבת ולספר בדיחות. זו אישה שרק רצתה לחיות בשלום עם בעלה בשקט. הם אהבו את החיים שלהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully