וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בעיה טכנית": אחרי כשלוש שעות של תקלה - אינסטגרם חזר לעבוד

עודכן לאחרונה: 22.5.2023 / 5:48

גולשים ברחבי העולם דיווחו על תקלה באפליקציית אינסטגרם, ולמעלה מ-180 אלף משתמשים דיווחו על קשיים בחיבור לרשת החברתית. לטענת מטא, התקלה נגרמה כתוצאה מבעיה טכנית

אינסטגרם. ShutterStock
אינסטגרם/ShutterStock

אחרי כשלוש שעות בהן לא הייתה זמינה לחלק מהמשתמשים, אינסטגרם חזרה לעבוד. ב"מטא" (פייסבוק), הבעלים של אינסטגרם הבהירו כי "בעיה טכנית" גרמה לתקלה בקרב חלק ממשתמשי הרשת החברתית. "פתרנו את הבעיה במהירות האפשרית", הוסיפו.

בסביבות השעות 01:00-04:00, משתמשים רבים בישראל וברחבי העולם דיווחו על תקלה ברשת החברתית אינסטגרם, שמנעה מהם לגלוש בה. לפי אתר המעקב "Downdetector", המאפשר לראות בצורה ויזואלית האם שירות מקוון כלשהו פעיל בצורה תקינה או שקיימות בו בעיות, למעלה מ-180 אלף משתמשים דיווחו על תקלות וקשיים בחיבור לרשת החברתית.

על פי התלונות, התקבלה הודעת שגיאה שבה נכתב: Couldn't Refresh Feed ("לא ניתן לטעון את הפיד"), בנוסף לפוסטים, רילס וסטוריז שעלו לאפליקציה, אך לא התפרסמו אצל העוקבים. בטרם נפתרה התקלה, ממטא נמסר: "אנו מודעים לבעיית הגישה לאפליקציית אינסטגרם, ופועלים על מנת להחזיר את המצב לקדמותו במהירות האפשרית. אנו מתנצלים על אי הנוחות".

מטא. Ink Drop, ShutterStock
"פועלים על מנת להחזיר את המצב לקדמותו במהירות האפשרית"/ShutterStock, Ink Drop

בתחילת חודש פברואר, אירע מקרה דומה, אז משתמשים רבים ברחבי העולם דיווחו על תקלה באינסטגרם ובווטסאפ, שנמצאת גם היא בבעלות מטא. התקלה הורגשה בעיקר בצפון אמריקה, אך השפיעה על אזורים נוספים ברחבי העולם.

בסוף חודש אוקטובר, אינסטגרם חוותה תקלה משמעותית נוספת, אז משתמשי היישומון ברחבי העולם דיווחו כי אינם מצליחים להתחבר לחשבון שלהם. בעת התחברות לחשבון הופיעה ההודעה "השעינו את חשבונך" - עם האפשרות לערער על ההחלטה בתוך 30 ימים. לצד זה, עלו דיווחים על ירידת עוקבים דרסטית לכלל המשתמשים, ככל הנראה בעקבות "השעיה" של חשבונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully