וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 4 שנים: נעצרה האם שנטשה תינוקת בת יומה בשקית פלסטיק

עודכן לאחרונה: 21.5.2023 / 12:25

קרימה ג'יוואני בת ה-40 עומדת בפני כמה אישומים במדינת ג'ורג'יה, כולל ניסיון לרצח, תקיפה חמורה, הזנחה מסוכנת והתאכזרות לילדים מדרגה ראשונה: "אינדיה הוכנסה לשקית פלסטיק ונזרקה ביער כמו שקית אשפה"

תינוקת ננטשה בשקית פלסטיק ביער במדינת ג'ורג'יה בארצות הברית ב-2019/צילום: רויטרס, עריכה: תומר לוי

אישה בארצות הברית נעצרה ארבע שנים לאחר שתינוק בן יומו נמצא נטוש בתוך שקית פלסטיק. קרימה ג'יוואני בת ה-40 עומדת בפני כמה אישומים במדינת ג'ורג'יה, כולל ניסיון לרצח, תקיפה חמורה, הזנחה מסוכנת והתאכזרות לילדים מדרגה ראשונה, על פי משרד השריף של מחוז פורסיית.

על פי הרשויות, ג'יוואני, שנעצרה ביום חמישי, היא האם הביולוגית של התינוקת, שניתן לה השם "אינדיה". אינדיה נמצאה באזור מיוער בקאמינג שבג'ורג'יה בליל 6 ביוני 2019, לאחר ששתי נערות שמעו קול בכי וקראו למשטרה.

המשטרה פירסמה סרטון וידאו זמן קצר לאחר שמצאה את התינוקת וביקשה את עזרת הציבור במציאת הוריה. בסרטון, השוטרים נראים מוציאים את התינוקת מהשקית ועוטפים אותה בשמיכה. היא קיבלה טיפול ראשוני ונלקחה לבית חולים סמוך לפני שהועברה למשפחת אומנה.

השריף רון פרימן אמר כי לאחר עשרה חודשים של חקירה, נחשף אביה של התינוקת באמצעות DNA, ואין ראיות לכך שהיה מעורב בנטישה.

לדברי פרימן, ג'יוואני ילדה את אינדיה במכונית ולאחר מכן נסעה במשך שעות אף שהחוק בג'ורג'יה מאפשר השארת תינוק במתקן רפואי, תחנת כבאות או משטרה עד 30 יום לאחר הלידה, ללא תביעה נגד ההורים. במקום זאת, אמר פרימן, "אינדיה הוכנסה לשקית פלסטיק ונזרקה ביער כמו שקית אשפה". הוא הוסיף כי זה היה "אחד הדברים העצובים ביותר שראיתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully