וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: שוטר ובת זוגו הבריחו מוצרי טבק בשווי מאות אלפי שקלים

עודכן לאחרונה: 21.5.2023 / 12:05

10 חשודים נעצרו במסגרת הפרשה, שממנה עולה חשד כי שוטר המשרת במחוז דרום היה מעורב בהברחת מוצרי טבק לשטחי ישראל דרך הים תמורת תשלום כספי. בין היתר, גם בת זוגו של השוטר נעצרה

היחידה המרכזית במחוז לכיש סיכלה הלילה (ראשון) הברחת אלפי מוצרי טבק לשטחי ישראל באמצעות דרך הים. עשרה חשודים נעצרו לחקירה עם כניסתם לישראל כשברשותם מוצרי טבק מוברחים בכמות גדולה ובשווי מוערך של מאות אלפי שקלים. בין העצורים, שוטר המשרת במחוז דרום ובת זוגו.

סיכולה הברחת אלפי מוצרי טבק לשטחי ישראל באמצעות התווך הימי, מרחב לכיש. 21 במאי 2023. דוברות משטרת ישראל
סיכולה הברחת אלפי מוצרי טבק לשטחי ישראל באמצעות התווך הימי, מרחב לכיש. 21 במאי 2023/דוברות משטרת ישראל

במהלך החקירה הסמויה, חשפו חוקרי הימ"ר את זהותם של כמה חשודים, תושבי הדרום והמרכז, שנהגו לפי החשד יצאו עם כלי שיט למדינות בחו"ל וחזרו ארצו כשעל הסיפון מוצרי טבק מוברחים. לאחר שעלה חשש שעומדת להתבצע הברחה נוספת, בפעילות סמויה הלילה נעצרו חשודים עם עגיתם בארץ. הם נעצרו ע"י שוטרי ימ"ר לכיש בסיוע יחידות מחוזיות וארציות בהם המערך האוירי של המשטרה, וכוחות צה"ל, בקריות השליטה של פלגת השליטה בזירת אשדוד שלקחו חלק במאמץ הגילוי והזיהוי המשותף לכוחות זרוע הים והמשטרה, והכוונת הכוחות לכלי השיט.

החשודים, בשנות ה-30 וה-50 לחייהם, נעצרו להמשך חקירה בימ"ר לכיש בחשד להברחה. השוטר המשרת במחוז דרום הועבר להמשך חקירה במחלקה לחקירות שוטרים. היום הוא יובא להארכת מעצרו בבית משפט השלום באשקלון.

מהמשטרה נמסר: "חומרי חקירה ראשוניים בעניינו של השוטר הועברו למחלקת משמעת בשעה האחרונה. עם למידתם ולאחר קבלת עידכון בדבר הבקשה למעצר- יישקלו אמצעים מנהליים כמקובל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully