וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פצועים בעימותים בין יהודים לערבים בעיר העתיקה בירושלים

עודכן לאחרונה: 19.5.2023 / 14:38

המהומות, שאירעו סמוך לשער האריות, כללו השלכת חפצים ואבנים. שני יהודים פונו לבית החולים במצב קל. המשטרה הוזעקה למקום. לוחם מג"ב שנפגע מאבן נזקק גם הוא לטיפול רפואי

עימותים בין יהודים לערבים בירושלים: 3 נפצעו. 19 במאי 2023/ללא

שני יהודים ושוטר נפצעו היום (שישי) קל מיידויי אבנים בעימותים שאירעו בעיר העתיקה בירושלים, סמוך לשער האריות. צוות מד"א שהגיע למקום העניק לפצועים טיפול רפואי ופינה אותם לבית החולים שערי צדק.

האירוע החל כשקבוצה של יהודים הגיעה לשער האריות, ובמקום פרצו עימותים בינם לבין ערבים, שכללו השלכת חפצים ואבנים. לוחמי מג"ב הוזעקו למקום כדי להפריד בין הצדדים, ואחד מהם נפגע מאבן שהושלכה לעברו.

עימותים בין יהודים לערבים בירושלים: 3 נפצעו. 19 במאי 2023. ללא, אתר רשמי
הושלכו חפצים ואבנים. העימותים בירושלים/אתר רשמי, ללא

אתמול, התקיים בעיר מצעד הדגלים המסורתי, בהשתתפות עשרות אלפי בני אדם. הצעדה, שנערכה בתוואי זהה לזה של השנה שעברה, יצאה ממרכז העיר לכותל המערבי - והיא עברה דרך שערי העיר העתיקה וסמטאותיה.

לקראת המצעד, מערכת הביטחון העלתה את רמת הכוננות בבירה, ויותר מ-3,200 שוטרים נפרסו בעשרות מוקדים ברחבי העיר. אולם, המצעד תם ללא אירועים מיוחדים, והסתיים בתפילה המונית וחגיגה בכותל המערבי.

במקביל לאירועים בכותל, ראש הממשלה בנימין נתניהו נאם בטקס הממלכתי לאיחוד ירושלים. "גם היום יש מי שמבקשים להשמיד אותנו - בלבנון, עזה וביהודה ושומרון. אבל גם היום אנחנו נדע להגן על עצמנו כמו במבצע מגו וחץ שסיימנו בהצלחה", אמר.

"הבטחנו להחזיר את הכבוד הלאומי וכך עשינו. השנה הנחתי לערוך את מצעד הדגלים כמו בכל שנה - למרות האיומים ובגלל האיומים. עוד מימי דוד המלך, ירושלים הייתה בירתו של העם היהודי ושלו בלבד. לא נחזור אחורה לירושלים מחולקת, ירושלים תהיה מאוחדת לעד", הוסיף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully