וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפקד צוות ושני מ"כים בסיירת נח"ל תועדו כשהם מבצעים מטווח בעירום

עודכן לאחרונה: 19.5.2023 / 11:02

האירוע אירע בבא"ח נח"ל, והקצין ככל הנראה אחראי על צילום הסרטון. מפקד החטיבה ישפוט את השלושה בעקבות המקרה. דו"צ: "מדובר באירוע חמור שאינו עולה בקנה אחד עם ערכי צה"ל"

תיעוד: קצין ושני מ"כים בסיירת נח"ל מבצעים מטווח בעירום. 19 במאי 2023/רועי שרון, כאן 11

מפקד צוות בדרגת סגן ושני מפקדי כיתות בחטיבת הנח"ל תועדו לאחרונה כשהם מבצעים מטווח בעירום מלא. האירוע אירע בבא"ח נח"ל, והקצין ככל הנראה אחראי על צילום הסרטון.

מדובר צה"ל נמסר בתגובה כי "מדובר באירוע חמור שאינו עולה בקנה אחד עם ערכי צה"ל. האירוע מתוחקר ומטופל. המעורבים באירוע יישפטו על-ידי מפקד חטיבת הנח"ל".

תיעוד: קצין ושני מ"כים בסיירת נח"ל מבצעים מטווח בעירום. 19 במאי 2023. רועי שרון, כאן 11, אתר רשמי
"אירוע חמור". תיעוד המטווח שבוצע בעירום/אתר רשמי, רועי שרון, כאן 11

לפני כשבוע וחצי הוגש כתב אישום חמור נגד לוחם מגולני בגין תקיפה, התעללות בנסיבות מחמירות ואיומים כלפי פלסטיני. זאת לאחר שיחד עם שלושה חיילים נוספים עצר ותקף כוכב טיקטוק פלסטיני, כ"נקמה" על כך שתיעד אותם.

כמה ימים קודם לכן, שמונה לוחמים מגדוד "ברק" של חטיבת גולני עזבו את יחידתם במהלך אימון במחאה על השעיית ארבעה חיילים אחרים מהמחלקה שלהם, והעברתם לתפקיד מנהלה. המוחים שבו לבסיס תוך זמן קצר בהוראת מפקדיהם, ונשפטו על הפקרת נשק והתנהגות מבישה.

לפני חודש, פלוגה שלמה מגדוד 51 של גולני עזבה את האימון שהייתה בו, במחאה על כך שמפקד הפלוגה הועבר מתפקידו בשל אי-התאמה לתפקיד. 50 הלוחמים הניחו את הנשק במבנה האימונים בבסיס צאלים, ועזבו את המקום. רק בהמשך הם חזרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully