וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 20 שנה: התפתחות דרמטית בחקירת רצח הצעירה מרגריטה לוי באילת

עודכן לאחרונה: 19.5.2023 / 9:54

גופתה של לוי, חיילת משוחררת, נמצאה בשנת 2003 בגינה ציבורית בעיר, ארבעה ימים בלבד לאחר שהגיעה לעבוד כמלצרית. בזמנו הרצח הוגדר כ"תעלומה", והמשטרה אף ביקשה את עזרת הציבור. בהמשך נעצר חשוד, אולם הוא שוחרר כעבור שבועיים. כעת, צו איסור פרסום הוטל על פרטי החקירה

בווידאו: המשטרה פענחה את רצח הנער מחמד אלזיאדנה ברהט/דוברות משטרת ישראל

התפתחות דרמטית אירעה בתקופה האחרונה בפרשת רצח הצעירה מרגריטה לוי ב-2003 באילת, בעקבותה נפתחה החקירה מחדש אחרי 20 שנה. אתמול (חמישי) בית משפט השלום באילת הוציא צו איסור פרסום על חקירת הרצח. על פי הצו, אין לפרסם כל פרט מפרטי החקירה. אם לא יהיו שינויים, תוקפו של הצו יחול עד 23 ביולי.

גופתה של לוי, אז חיילת משוחררת מאשדוד, נמצאה ביוני 2003 בגינה ציבורית בעיר הדרומית כשעליה סימני אלימות קשים והיא בלבוש חלקי. זאת, ארבעה ימים בלבד לאחר שהגיעה לאילת כדי לעבוד במלצרות לקראת לימודי סיעוד באוניברסיטה העברית בירושלים.

מרגריטה לוי, הצעירה שנרצחה באילת בשנת 2003. ללא, אתר רשמי
התפתחות דרמטית בחקירה. מרגריטה לוי/אתר רשמי, ללא

אמה היא זו שדיווחה למשטרה על היעלמותה, לאחר שלא הצליחה ליצור עמה קשר. לאחר שנמצאה גופתה, טענה המשטרה בבית המשפט כי הגינה הציבורית שבה נמצאה הגופה אינה זירת הרצח.

באותם ימים הוגדר הרצח כ"תעלומה", והמשטרה אף ביקשה את עזרת הציבור בחיפוש אחר פרטים שיסייעו בפענוח רצח. בהמשך, נעצר במסגרת הפרשה חייל משוחרר ממגדל העמק שעבד כמוכר בפיצוציה בעיר והעיד כי הכיר אותה שם. בזמנו הוא נחקר באזהרה ונעצר, אך לבסוף התיק קרס.

  • עוד באותו נושא:
  • אילת
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully