וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וולט מעלה מחירים וסערת הביקיני של נועל קירל | וואלה! תיקתקנו

עודכן לאחרונה: 18.5.2023 / 16:17

וואלה! גאה להציג את וואלה! תיקתקנו, בהגשת ירדן ויזל - ההפך מכל מה שחשבתם על מבזק חדשות. הדור הבא של עולם המבזקים, שיביא את כותרות היום של אתר וואלה! מהחדשות, התרבות, הלייף סטייל ועד הסלבס בצורה קצרה, קלילה ובפורמט חדשני שלוקח השראה מעולמות הטיקטוק

וואלה מתקתקים 18 במאי/מערכת וואלה!

וולט מעלה מחירים: אז כמה נשלם יותר עבור כל משלוח? יוקר המחיה לא פוסח גם על המשתמשים באפליקציית המשלוחים הפופולרית Wolt, שהודיעה ללקוחותיה על עליית מחירים: כל משלוח עד ל-250 שקל, יחוייב בעלות נוספת של 2 שקלים. לדברי וולט עליית המחירים היא כדי להשקיע את הכסף בפיתוח המוצר הטכנולוגי והאופרטיבי ולשפר את חווית השירות.

סערת הביקיני של נועה קירל לא נרגעת. קירל, העלתה תמונה שלה בביקיני מחופשה בקפריסין ונאלצה להתמודד עם עשרות תגובות בנוגע למשקל שלה. אתמול היא התייחסה לתגובות: "אני מאוד מאמינה בזה שכל אחד יעשה מה שטוב לו, יאכל מה שטוב לו ויתאמן איך שטוב לו. במקרה שלי לאנשים תמיד יהיה מה להגיד. אני אוהבת לאכול וזה נורא מצחיק, כי איך שסיימתי את האירוויזיון הלכתי לאכול עם כולם וביקשתי בורקסים. זה שיח לא רלוונטי במיוחד היום. לא צריכים להיכנס לאף אחד לצלחת אבל אם כבר נכנסים - מאוד טעים שם". מה אתם אומרים?

וולט מודיעה על התייקרות המשלוחים. ללא, מערכת וואלה
וולט מודיעה על התייקרות המשלוחים/מערכת וואלה, ללא

שלושה ילדים ותינוק מקולומביה שניצלו מהתרסקות מטוס התגלו בחיים בג'ונגל אחרי 18 יום. ארבעת הילדים טסו במטוס קל ושלושה מבוגרים שהיו בטיסה, כולל אימם של הילדים, נהרגו. הילדים, אחים בני 13, 9 ו-4, והתינוק בן 11 החודשים, שנחלצו מהמטוס, שרדו בג'ונגל בעזרת מחסות מאולתרים ואכילת פירות. הם אותרו לאחר מבצע חיפושים בסיוע כלבי גישוש ומסוקים.

הנסיך הארי וזוגתו שתחיה, מייגן היו מעורבים במרדף עם צלמי פפראצי. בני הזוג נקלעו למרדף של קרוב לשעתיים, לאחר שצלמים רדפו אחריהם כשעזבו אירוע גאלה שהתקיים בניו יורק. דובר מטעמם אמר כי "המרדף הבלתי פוסק כמעט הסתיים במספר תאונות דרכים במעורבות נהגים אחרים, הולכי רגל ושני שוטרים". ברכב היתה גם אימה של מייגן, דוריה. אי אפשר שלא להיזכר בנסיכה דיאנה, אימו של הנסיך הארי שנהרגה בנסיבות זהות בשנת 1997. דיאנה נהרגה בפריז לאחר שנהג הרכב בו נסעה עם בן הזוג שלה דודי אל פאייד ניסה להימלט מצלמים.

וואלה! תיקתקנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully