וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסטרליה: בת 95 עם דמנציה מאושפזת במצב קשה לאחר שהמשטרה השתמשה נגדה בטייזר

עודכן לאחרונה: 18.5.2023 / 12:33

הקשישה נמצאה משוטטת עם סכין בידה: "התוצאה היתה שהמשטרה פגעה בה פעמיים, בחזה ובגב. היא נפלה ופגעה בראשה. המשפחה אבלה משום שהיא סבורה שסבתא לא תשרוד"

המשטרה במדינת ניו סאות ויילס באוסטרליה פתחה בחקירה לאחר שקשישה בת 95 נפצעה במהלך "עימות" עם המשטרה בבית האבות שבו היא שוהה.

על פי התקשורת המקומית, המשטרה השתמשה אתמול (רביעי) בשוקר חשמלי נגד הסבתא-רבא, שסובלת מדמנציה בבית האבות בעיר קומה, המרוחקת 300 ק"מ מדרום-מערב לסידני. "תקרית חמורה נחקרת לאחר שקשישה נפצעה במהלך עימות עם המשטרה", נמסר בהצהרה שבה נאמר גם שהאישה אושפזה בבית החולים לאחר מכן. "היא נמצאת תחת פיקוח", אמרה המשטרה.

אנדרו תיילר, שהתמודד בעבר לרשות המקומית, אמר ל"גרדיאן אוסטרליה" כי התקרית אירעה ביום רביעי מוקדם בבוקר. "התוצאה היתה שהמשטרה פגעה בה פעמיים, בחזה ובגב. היא נפלה ופגעה בראשה. המשפחה אבלה משום שהיא סבורה שסבתא לא תשרוד", הוא הוסיף.

ניידת משטרה באוסטרליה. טוויטר, צילום מסך
חקירה נפתחה. ניידת משטרה באוסטרליה/צילום מסך, טוויטר

ערוץ החדשות הממלכתי ABC דיווח כי האישה ככל הנראה שוטטה כשהיא מחזיקה סכין כשהמשטרה פגעה בה. דובר של בית החולים של מחוז קומה סרב להגיב על מצבה שככל הנרא הסובלת משבר בגולגולת ומדימום מוחי.

בית האבות "יאלאמבי לודג'" אישר כי התקרית קרתה אך לא סיפק פרטים נוספים, על פי המפעילה שלו, המועצה האזורית סנואי מונארו. בבית האבות יש 40 מיטות בעבור "אנשים שאינם מסוגלים לטפל בעצמם יותר בבתיהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully