וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקף בפטיש: בן 86 יואשם ברצח אשתו ברחובות בחודש שעבר

עודכן לאחרונה: 15.5.2023 / 11:20

פרקליטות מחוז מרכז הגישה הצהרת תובע נגד הקשיש, בחשד לרצח בת זוגו בת ה-76 בביתם ברחובות בחודש שעבר. עו"ד אדוט שמייצגת אותו: "מדובר בטרגדיה משפחתית, מעולם לא הייתה אלימות בבית הזה. הנאשם מבוגר מאוד, ניצול שואה, אסיר ציון שסובל מדמנציה"

הזירה בראשון לציון שבה נרצחה רילי פרי על ידי הגרוש שלה משה פרי החשוד במעשה./תיעוד מבצעי מד"א

פרקליטות מחוז מרכז הגישה הבוקר (שני) הצהרת תובע נגד בן 86, בחשד לרצח בת זוגו בת ה-76 בביתם ברחובות בחודש שעבר. במשטרה פתחו בחקירה עם קבלת הדיווח על הרצח, שנעשה באמצעות פטיש. בן הזוג נעצר ובבית המשפט האריכו את מעצרו מעת לעת. בימים הקרובים יוגש נגדו כתב אישום ובקשה להמשך מעצרו עד תום ההליכים.

בת ה-76 נמצאה ללא רוח חיים בביתה שברחובות ועליה סימני אלימות. השניים, הורים לשני ילדים, התגוררו לבד בדירתם, ולא ידוע למשטרה וגורמי הרווחה על עבר של אלימות ביניהם. בשעות הבוקר המוקדמות לחץ בן זוגה על לחצן המצוקה שהיה בבית, וטען כי יש לו בעיה רפואית. בחברה שקיבלה את הקריאה הזעיקו צוות מד"א, שדיווח על המקרה למשטרה.

חשד לרצח בנצרת: בן 33 נורה למוות ברכבו, בן שנתיים נפצע קשה. 20 בדצמבר 2022. שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, עיבוד תמונה
תקף אותה בפטיש. בן 86 יואשם ברצח בת זוגו/עיבוד תמונה, שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

קצין המשטרה רן בטאט שהגיע לזירה סיפר: "התקבל אירוע של מציאת גופה. שוטרי התחנה שהגיעו לזירה הבחינו באישה שרועה ללא רוח חיים והזעיקו את שוטרי הזיהוי הפלילי ומעבדה ניידת שהחלו באיסוף הממצאים. מפקד המחוז הגיע לזירה עם הערכת מצב. בסיום איסוף הראיות נעצר הבעל שהועבר להמשך חקירה ביחידה המרחבית".

עו"ד מירי אדוט, שמייצגת את בן ה-86 מטעם הסנגוריה הציבורית, אמרה לוואלה! כי "מדובר בטרגדיה משפחתית, סיפור מאוד עצוב". לדבריה, "מעולם לא הייתה אלימות בבית הזה והם חיו באהבה 50 שנה ביחד. הנאשם מבוגר מאוד, ניצול שואה, אסיר ציון שסובל מדמנציה. המשפחה כואבת מאוד ומתקשה מאוד להאמין שהמקרה הזה קרה. אנו נמתין שיוגש כתב אישום נלמד את חומרי החקירה ואת חוות הדעת הרפואיות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully