וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקרים אחרי המבצע בעזה: נתניהו מזנק, גוש מתנגדיו עדיין מוביל

עודכן לאחרונה: 14.5.2023 / 23:46

בסקרים שפורסמו במהדורות החדשות לאחר מבצע "מגן וחץ" ברצועה, הליכוד רושמת שיפור במספר המנדטים, משתווה ואף עוקפת באחד הסקרים את המחנה הממלכתי של בני גנץ. עם זאת, הקואליציה הנוכחית עדיין עומדת על 56-54 מנדטים, לעומת גוש מתנגדי נתניהו שמקבל 61-59

נתניהו :" כל הסלמה מצד אויבנו תיענה בתגובה מוחצת"/לעמ

הליכוד התחזקה בסקרים ראשונים אחרי מבצע "מגן וחץ" בעזה - כך עולה מסקרי מנדטים שפורסמו הערב (ראשון) במהדורות החדשות של ערוצי הטלוויזיה. עם זאת, הקואליציה הנוכחית בראשות ראש הממשלה נתניהו לא מצליחה להגיע ל-61 מנדטים. אם הבחירות היו מתקיימות היום, הסקרים שפורסמו היום חוזים לקואליציה בין 54 ל-56 מנדטים, לעומת 64 שיש לה כיום. גוש מפלגות האופוזיציה מקבל בין 59 ל-61 מנדטים, ללא מפלגת חד"ש-תע"ל.

לפי סקר חדשות 12, אם הבחירות היו נערכות היום, הליכוד והמחנה הממלכתי בראשות בני גנץ היו זוכות ב-27 מנדטים כל אחת. יש עתיד של יו"ר האופוזיציה יאיר לפיד במקום השלישי עם 18, הציונות הדתית ועוצמה יהודית עם 10 מנדטים, מספר זהה לש"ס. יהדות התורה עם 7 מנדטים, ישראל ביתנו עם 6 וחד"ש-תע"ל, רע"ם ומרצ עם 5 מנדטים כל אחת. העבודה ובל"ד לא עוברות את אחוז החסימה לפי סקר חדשות 12.

מגן וחץ, 11 במאי 2023. רויטרס
אחרי מבצע "מגן וחץ" בעזה - הליכוד התחזקה בסקרים/רויטרס

לפי סקר חדשות 13, אם הבחירות היו נערכות היום המחנה הממלכתי היתה המפלגה הגדולה ביותר, עם 30 מנדטים. הליכוד זוכה בסקר ב-25 מנדטים ויש עתיד ב-18. ש"ס היתה מקבלת לפי הסקר 10 מנדטים, הציונות הדתית ויהדות התורה עם 8 מנדטים כל אחת, רע"ם עם 6, ישראל ביתנו, עוצמה יהודית וחד"ש-תע"ל עם 5 מנדטים כל אחת. העבודה, מרצ ובל"ד לא עוברות בסקר זה את אחוז החסימה.

לפי סקר כאן 11, אם הבחירות היו נערכות היום הליכוד היתה המפלגה הגדולה ביותר, עם 28 מנדטים. המחנה הממלכתי היתה זוכה ל-26 מנדטים ויש עתיד ל-18. הציונות הדתית ועוצמה יהודית היו מקבלות יחד 10 מנדטים, מספר זהה לש"ס. יהדות התורה עם 7 מנדטים, ישראל ביתנו עם 6 וחד"ש-תע"ל, רע"ם ומרצ עם 5 מנדטים כל אחת. העבודה ובל"ד לא עוברות את אחוז החסימה בסקר של כאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully