וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"סיכלנו את כל צמרת הג'יהאד": רה"מ נתניהו סיכם את מבצע "מגן וחץ"

עודכן לאחרונה: 14.5.2023 / 13:15

ראש הממשלה בנימין נתניהו סיכם הבוקר בישיבת הממשלה את פעילות כוחות הביטחון במבצע "מגן וחץ": "השגנו יוזמה והרתעה מתמשכת, פגענו בציוד וסיכלנו את כל צמרת הארגון". אמש, הופסקה הלחימה ונכנסה לתוקפה הפסקת אש שהוסכמה בין ישראל לארגון הג'יהאד האיסלאמי.

בווידאו: "סיכלנו את כל צמרת הג'יהאד": רה"מ נתניהו סיכם את מבצע "מגן וחץ"/רוני כנפו

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיב היום (ראשון) על סיום מבצע "מגן וחץ" והסכם הפסקת האש עם ארגון הג'יהאד האיסלאמי, בפתח ישיבת הממשלה בכנסת: "אמש סיימנו בהצלחה חמישה ימי לחימה מול הג'יהאד האיסלאמי". הוא הוסיף: "הביצוע היה מושלם. ביוזמה מתמשכת סיכלנו את כל צמרת הארגון ופגענו בציוד לחימה שסיכן את ביטחון ישראל".

"השמדנו 17 מפקדות של הג'יהאד, חיסלנו עשרות מחבלים, פגענו במצבורי רקטות וטילים, סיכלנו חוליות נ"ט ועוד. אני מבקש להודות לאנשי מערכת הביטחון ולאזרחי ישראל, ובייחוד לתושבי העוטף, על העמידה האיתנה שאיפשרה לנו להצליח במבצע. שינינו את המשוואה", נתניהו סיכם את דבריו.

רה"מ בנימין נתניהו, ישיבת ממשלה, 14 במאי 2023. יונתן זינדל, פלאש 90, עיבוד תמונה
נתניהו בפתח ישיבת הממשלה היום/עיבוד תמונה, יונתן זינדל, פלאש 90

הפסקת האש בין ישראל לארגון הג'יהאד האסלאמי נכנסה לתוקף אמש בשעה 22:00. זאת לאחר שבחמשת הימים האחרונים כוחות הביטחון סיכלו מטרות של ארגון הטרור ברצועת עזה במסגרת מבצע "מגן וחץ". כוחות הביטחון פגעו ביכולות השיגור הרקטי של הגא"פ וחיסלו שישה בכירים בארגון, בהם גם מפקד מערך הרקטות עלי עאלי.

פעילות כוחות הביטחון נענתה בירי טילים מהרצועה אל עבר שטח ישראל. רובם יורטו על ידי מערכות ההגנה הישראליות, אך נרשמו גם מספר פגיעות שגבו את חייהם של שלושה בני אדם וגרמו לפציעת אזרחים נוספים. שני אזרחים ישראליים נהרגו מפגיעת רקטה בבניין מגורים ברחובות ביום חמישי האחרון, ופועל עזתי מת מפצעיו לאחר שנפגע מרסיסי רקטה במועצה אזורית שדות נגב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully