וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תושבי שדרות לא מתרגשים מהפסקת האש: "יודעים שהסבב הבא יהיה קרוב"

עודכן לאחרונה: 13.5.2023 / 23:41

בעקבות ההכרזה על הפסקת האש, תושבים בשדרות מסכמים את מבצע "מגן וחץ", ומשבחים את הממשלה על כך שהפעם נקטה יוזמה, אבל אין הם אשליות: "בקרוב יירו שוב רקטות", הם אומרים ומזכירים שהמבצע כוון לג'יהאד האסלאמי, אבל חמאס הוא הריבון, והוא לא שילם מחיר

חלקי יירוט בחניה בנתיבות, 13 במאי 2023/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

לאחר ההכרזה על הפסקת האש במבצע מגן וחץ, תושבים בשדרות מסכמים הערב את המבצע. אלברט גבאי, תושב העיר אמר כי "החזרנו את היוזמה, אך אנחנו יודעים שהסבב הבא יהיה קרוב, ומקווים שדין תל אביב יהיה כדין שדרות".

לדברי גבאי "זה היה מבצע שונה מהעבר, בזכות היוזמה של הממשלה. אני ביקרתי בחריפות את הממשלה שאני בחרתי, אך המבצע שבו אנחנו יזמנו הוכח כמבצע מוצלח. החיסולים הממוקדים גרמו להרתעת אירגוני הטרור ואפילו את באקורד הסיום אנחנו תקפנו, לא כמו בעבר". גבאי אמר: "אנחנו בשדרות לא משלים את עצמנו. אנחנו יודעים שבקרוב יירו שוב רקטות".

יירוטים מעל שמי שדרות

10 במאי 2023. רויטרס
יירוט רקטה מעל שדרות 13 במאי 2023/רויטרס

מורן הילה מדמוני תושבת שדרות התייחסה גם היא להפסקת האש ואמרה: " כתושבת שדרות, מבחינתנו המבצע לא הסתיים. אנחנו מקווים שלא וירו לעבר העיר במצעד הדגלים. בוא לא נשכח שהמבצע הוא לא נגד חמאס אלא נגד הג'יהאד האסלאמי. חמאס הוא הריבון וגם הוא היה צריך לשלם מחיר. הוא השולט בעזה. צריך להגיד שיש נקודות אור במבצע הזה - היוזמה של הממשלה ולא ההיגררות. זו פעם ראשונה שאנחנו יוזמים ולא מתגוננים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully