וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 15 נדרס למוות בתאונת פגע וברח סמוך לראש העין

עודכן לאחרונה: 12.5.2023 / 12:15

הנער לית עלי פריג' שהיה רכוב על אופניים חשמליים נפצע אנוש לאחר שרכב פגע בו. צוות מד"א שהוזעק למקום פינה אותו לבית החולים בלינסון, שם נקבע מותו. המשטרה עצרה אישה בשנות ה-40 לחייה בחשד שנהגה ברכב הפוגע - שמכחישה את המיוחס לה

בווידאו: ילד בן 5 נפצע קשה בתאונת פגע וברח בנתניה/מד"א

נער בן 15, תושב כפר קאסם, נדרס למוות היום (בשישי) בתאונת פגע וברח סמוך לראש העין. צוות מד"א שהוזעק למקום פינה את הנער כשמצבו אנוש לבית החולים בלינסון בפתח תקווה - אך בהמשך לא נותר לרופאים אלא לקבוע את מותו. המשטרה עצרה אישה בשנות ה-40 לחייה בחשד שפגעה בו.

הדיווח על המקרה התקבל בשעות הלילה במוקד 100 של המשטרה. התאונה אירעה בכניסה לראש העין, כשרכב פגע בנער,לית עלי פריג', שהיה רכוב על אופניים חשמליים - ונמלט מהזירה. בוחני התנועה במרחב שרון וחוקרי תחנת ראש העין עצרו חשודה, תושבת ראש העין בחשד למעורבות בתאונה. במהלך דיון הארכת מעצרה טענה המשטרה כי בידיה תצלומים שקושרים את החשודה לאירוע. עם זאת, החשודה הכחישה את המיוחס לה. מעצרה הוארך עד ליום שני.

בעלה של הנהגת מתאונת הפגע וברח בראש העין, אמר לוואלה! כי מדובר באדם ישר. "היא אומרת את האמת ואני מאמין שאמרה למשטרה את כל האמת", אמר. "היא חזרה הביתה בערב אחרי שלקחה את הבן שלנו לתחנת רכבת. בבוקר המשטרה הגיעה אלינו הביתה, היא שיתפה איתם פעולה".

לית עלי פריג'. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
לית עלי פריג'/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

עו"ד יניב יעקב מנכ"ל עמותת אור ירוק אמר כי הפקרת הנער הפצוע על הכביש זהו מעשה אנטי חברתי ומוסרי. "תאונות הפגע וברח הן מכת מדינה", אמר. "בשבוע שעבר בנתניה נהרג ילד ואתמול נהרג נער צעיר. נהגים פוגעים, בורחים מזירת התאונה ומפקירים את הפצועים לדמם על הכביש. הדרך למגר את התופעה הבזויה הזאת היא באמצעות החמרת ענישה. נהג שידע כי אם הוא יסתלק ממקום התאונה, יענש בחומרה, לא ימהר על כך להפקיר את הפצוע. בתי המשפט חייבים לשדר מסר חד וברור כי על פגע וברח אין סליחה ואין מחילה".

לפני שבוע ילד בן חמש נפצע באורח אנוש מפגיעת רכב בנתניה. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים לניאדו, תוך כדי פעולות החייאה. הילד הלך ככל הנראה על הכביש יחד עם אביו. נהג הרכב הפוגע ברח מהמקום.

פראמדיק מד"א איגור טרסקין סיפר: "הילד שכב על הכביש כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד. מיד התחלנו בטיפול רפואי ופינינו אותו לבית החולים תוך כדי ביצוע פעולות החייאה כשמצבו קריטי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully