וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: עובד בשערי צדק תקף מינית מאושפזות ברמת תפקוד נמוכה

עודכן לאחרונה: 11.5.2023 / 10:54

המשטרה עצרה את עובד הקבלן החיצוני, תושב מזרח ירושלים בשנות ה-50 לחייו. מחקירתו עלה כי הוא מועסק במרכז הרפואי מזה כמה חודשים, ותפקידו היה לשמור על המאושפזים. על פי החשד, ניצל את מצב המאושפזות כדי לבצע בהן עבירות מין ומעשים מגונים

בווידאו: 7 שנות מאסר לגינקולוג שביצע עבירות מין במטופלות בקליניקה שלו/יואב איתיאל

עובד קבלן בבית החולים שערי צדק, תושב מזרח ירושלים בשנות ה-50 לחייו, נעצר אמש (רביעי) בחשד שביצע עבירות מין במאושפזות ברמת תפקוד נמוכה ששמר עליהן. החשוד, תושב צור באהר, הועבר לחקירה, והוא יובא היום לדיון בהארכת מעצרו.

מהחקירה עלה כי הוא עובד כבר כמה חודשים במרכז הרפואי מטעם חברה חיצונית, ותפקידו הוא השגחה על מטופלים מאושפזים ברמת תפקוד נמוכה. על פי החשד, ניצל החשוד את מצבן, וביצע בהן עבירות מין ומעשים מגונים. עם קבלת התלונה בבית החולים, הופסקה העסקתו באופן מיידי.

שערי צדק. יונתן זינדל, פלאש 90
המרכז הרפואי שערי צדק/פלאש 90, יונתן זינדל

מטעם בית החולים נמסר: "בשערי צדק התקבלה תלונה של מטופלת כי עובד חברה חיצונית הטריד אותה. עם קבלת התלונה נעשה בירור, הופסקה באופן מיידי עבודתו של עובד הקבלן החשוד במעשה והתלונה וכלל המידע עבר למשטרה על מנת שתפתח בחקירה. שערי צדק מגלה אפס סובלנות כלפי אלימות והטרדות מיניות כנגד עובדים ומטופלים ועובד בשיתוף פעולה מלא ואינטנסיבי עם המשטרה על מנת לטפל בכל מקרה שהוא".

בדצמבר האחרון נפתחה חקירה נוספת בעקבות עבירות מין ופדופיליה של שני עובדי בית החולים רמב"ם בחיפה. אז הוגש כתב אישום נגד אחד מהם, אורן חננייב בן ה-28 מקרית ים, בגין עבירות מין, לאחר שצילם אישה בעירום בזמן שהייתה מורדמת לפני ניתוח. עוד עולה מהאישומים כי צילם תמונות עירום של ילד בן 4 ושלח אותן לחברו. בנוסף, החזיק חננייב אלפי תמונות וסרטונים בעלי אופי פדופילי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully