וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלנט לשר ההגנה האמריקני על הלחימה בעזה: "נחושים להגן על אזרחינו"

עודכן לאחרונה: 10.5.2023 / 22:35

שר הביטחון הדגיש בפני המזכיר אוסטין את הצורך המהותי שהיה בחיסול הנהגת הג'יהאד ברצועת עזה, שהיתה אחראית על שיגור רקטות לעבר מדינת ישראל, ועל הכוונת פיגועים משטחי יהודה ושומרון נגד אזרחים ישראלים

"הנחתנו על הג'יהאד בעזה את המכה הגדולה בתולדותיו"/לשכת העיתונות הממשלתית

שר הביטחון יואב גלנט שוחח הערב (רביעי) עם מזכיר ההגנה האמריקני לויד אוסטין ואמר לו כי "ישראל נחושה להגן על עצמה ולמנוע בכל מחיר פגיעה באזרחיה". זאת, ברקע מבצע "מגן וחץ" נגד הג'יהאד האסלאמי ברצועת עזה.

שר הביטחון הדגיש בפני המזכיר אוסטין את הצורך המהותי שהיה בחיסול הנהגת הג'יהאד ברצועת עזה, שהיתה אחראית על שיגור רקטות לעבר מדינת ישראל, ועל הכוונת פיגועים משטחי יהודה ושומרון נגד אזרחים ישראלים.

הערכת מצב ביטחונית בקריה בהשתתפות ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הביטחון יואב גלנט. 10 במאי 2023. מתוך עמוד הטוויטר של בנימין נתניהו, אתר רשמי
גלנט בהערכת מצב עם ראש הממשלה, הערב/אתר רשמי, מתוך עמוד הטוויטר של בנימין נתניהו

בהודעה שפרסם נכתב כי השר גלנט אמר לעמיתו שישראל נחושה להגן על עצמה ולמנוע בכל מחיר פגיעה באזרחיה. כמו כן, הדגיש את המעורבות האיראנית לתמיכה ולמימון פעולות הטרור של הג'יהאד האסלאמי. בנוסף, שר הביטחון הודה לאוסטין על עמידתה האיתנה של ארצות הברית לצד ישראל במאבק נגד הטרור, ועל תמיכתו האישית בפעולות מערכת הביטחון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully