וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו: "הנחתנו על הג'יהאד האסלאמי את המכה הגדולה בתולדותיו"

עודכן לאחרונה: 10.5.2023 / 21:48

ראש הממשלה ושר הביטחון גלנט נאמו הערב בהמשך למבצע "מגן וחץ" ובמקביל לדיווח שנמסר לפני זמן קצר ברשתות מצריות על הפסקת אש. "המערכה טרם הסתיימה", טען נתניהו, וגלנט הצהיר: "ערוכים להמשיך לפעול נגד כל גורם שינסה לקרוא עלינו תיגר"

פגיעה בבית מגורים באשקלון/תיעוד ברשתות החברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הביטחון יואב גלנט נשאו הערב (רביעי) הצהרות בהמשך למבצע מגן וחץ שהחל אתמול, ולמטחי הרקטות ששוגרו ביומיים האחרונים מרצועת עזה לישראל.

"כוחותינו תוקפים בעוצמה ברצועת עזה וגובים מחיר יקר מארגוני הטרור", טען נתניהו הערב. "כל מי שפוגע בנו ושולח טרור נגדנו - דמו בראשו. העיקרון הזה קיבל חיזוק משמעותי במבצע. פיתוח היכולות המודיעיניות במקביל לפיתוח היכולות המבצעיות מייצרים משוואה חדשה. אנחנו אומרים למחבלים ומשולחיהם, אנחנו רואים אתכם ובוחרים את המקום והזמן לפגוע בכם. אנחנו ולא אתם", הוסיף.

בנימין נתניהו בהצהרה לתקשורת במהלך מבצע מגן וחץ. 10 במאי 2023. ללא, לשכת העיתונות הממשלתית
"המערכה טרם הסתיימה". נתניהו, הערב/לשכת העיתונות הממשלתית, ללא

"נתנו לג'יהאד האסלאמי בעזה את המכה הקשה בתולדותיו" המשיך ראש הממשלה. "תוך שניות, באמצע הלילה, חיסלנו במקביל בשלושה מוקדים שונים את בכירי ארגון הטרור. פגענו במערך הנ"ט שלו, במחסני התחמושת ובמחסני ייצור הרקטות. הארגון שיגר רקטות לעבר ישראל, וכרבע מהן, אולי קרוב לשליש, נפלו בשטחם", הוסיף. נתניהו חתם את דבריו והודה לאזרחי ישראל על "הגיבוי והאמון המלא שנותנים לפעילות שלנו". עוד הוסיף כי "המערכה טרם הסתיימה, נכנסנו לזה יחד וננצח בזה יחד".

"בשתי היממות האחרונות הנחיתו צה"ל וכוחות הביטחון מכה קשה על הג'יהאד האסלאמי ברצועה", הוסיף שר הביטחון גלנט. "סדרת תקיפות מוצלחות ומדויקות. לצד סיכול הנהגת הארגון שנעשתה תוך זמן קצר במבצע מתוזמן שנערך יחד עם שב"כ, התבצעו תקיפות של מחסני הטרור הרצחני והקטלני שיוצא מרצועת עזה", טען השר אודות המבצע.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
יואב גלנט בהצהרה לתקשורת במהלך מבצע מגן וחץ. 10 במאי 2023. ללא, לשכת העיתונות הממשלתית
"סדרת תקיפות מוצלחות ומדויקות". גלנט, הערב/לשכת העיתונות הממשלתית, ללא

"השגנו הישגים משמעותיים, בראש ובראשונה כתוצאה מעוצמתו וכוחו של צהל, של השב"כ וכן התיאום ביניהם" הוסיף. בהמשך, טען כי "רמת תיאום ושותפות כמו שקיימת היום בין צה"ל ושב"כ עם משרד הביטחון - לא ראיתי". עוד התייחס גלנט וטען כי "אנחנו ערוכים להמשיך ולפעול כנגד הג'יהאד האסלאמי וכנגד כל גורם אחר שינסה לקרוא עלינו תיגר. מחזיקים בידינו כלי רב עוצמה ונחליט להפעיל אותו כשנרגיש שנדרש וכשמישהו ינסה לפגוע בריבונות מדינת ישראל".

"המערכה לא תמה ושעון הקרב הזה עדיין לא נדם", הוסיף גלנט בסיום דבריו. "אני מקווה שנביא לסיומה בקרוב, אבל ערוכים לכך שהיא תהיה ממושכת ונעשה ככל הנדרש על מנת להגן על אזרחי ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully