וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרעלת המזון בטופולופומפו: אלו המנות שהובילו לאשפוז הסועדים

עודכן לאחרונה: 10.5.2023 / 19:07

הממצאים עלו בתום ביקורת של משרד הבריאות שנערכה במסעדה, לאחר ש-9 בני אדם חלו לאחר שסעדו במקום. עוד הובהר כי המסעדה קיבלה אישור לחזור לפעילות - לאחר שבימי סגירתה בוצעו פעולות לטיפול בליקויים - שנמצאו במנת דג נא וסלט ירקות

בווידאו: מנכ"ל דן אילת מתייחס לשד להרעלת המזון במלון/מערכת וואלה!

אינדיקציה לזיהום בחלק ממנות מסעדת "טופולופומפו" התקבלה היום (רביעי). זאת, בתום בדיקה שערך משרד הבריאות במסעדה, לאחר שתשעה בני אדם חלו לאחר שסעדו במקום.

לפי הממצאים, חשש לזיהום עלה בדגימות שבוצעו בסלט הירקות, וכן בדג הנא. אולם, מאחר ובביקורת שנערכה היום נמצא כי הליקויים טופלו, בין היתר לאחר שהושמדו כלל חומרי הגלם במקום - המסעדה אופשרה לחזור לפעילות.

אבי קונפורטי, טופולופומפו. עמית גירון, אתר רשמי
אינדיקציה לזיהום בסלט ובדג הנא. מסעדת טופולופומפו/אתר רשמי, עמית גירון

ביום ראשון, תשעה סועדים, בהם שתי נשים בהיריון, לקו בהרעלת מזון לאחר שאכלו במסעדת היוקרה הממוקמת בתל אביב. שתי נשים שלקו בסלמנולה אושפזו בבית החולים איכילוב, אך לא נשקפת סכנה לעוברים שלהן ובמשרד הבריאות הורו לסגור את המסעדה. שתי הנשים אכלו במסעדה ביום רביעי, ואושפזו במרכז הרפואי מאז יום חמישי עם בחילות והקאות.

"מסעדת טופולופומפו עושה שימוש במוצרי גלם נבחרים ישראלים וגם מרחבי העולם באיכות גבוהה", מסר אבי קונפורטי, השף והבעלים של המסעדה לאחר שעלה החשש לליקויים. "אנו מאכילים על בסיס יומי רבבות לקוחות חוזרים. עם קבלת התלונה הוזמנה בדיקה על ידי גורם מקצועי, אני מתודרך כי כשל בולט או כללי היה עולה בבדיקות השוטפות והיה כנראה מתבטא בתלונות המוניות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully