וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראמפ נמצא אשם בתקיפה מינית של סופרת אמריקנית

עודכן לאחרונה: 9.5.2023 / 22:46

טראמפ נמצא אשם בפני חבר מושבעים בן תשעה חברים, במשפט האזרחי שהתנהל נגדו, בו נטען כי תקף מינית את הסופרת והעיתונאית האמריקנית אי ג'ין קרול. קרול, בת ה-79, העידה במהלך המשפט האזרחי כי טראמפ אנס אותה בחדר הלבשה של חנות הכלבו ברגדורף גודמן במנהטן ב-1995

נשיא ארצות הברית לשעבר דונלד טראמפ, נמצא היום (שלישי) אשם בתקיפה מינית והשמצת הסופרת האמריקנית אי. ג'ין קרול בשנות ה-90. חבר מושבעים בן תשעה חברים בבית המשפט במנהטן שבניו יורק פסק כי ישלם לסופרת כחמישה מיליון דולר פיצויים. לאחר גזר הדין, טראמפ הודיע כי הוא מתכוון להגיש ערעור.

קרול, בת ה-79, העידה במהלך המשפט האזרחי כי טראמפ אנס אותה בחדר הלבשה של חנות הכלבו ברגדורף גודמן במנהטן ב-1995, ולאחר מכן פגע במוניטין שלה בכך שכתב בפוסט ברשת החברתית שלו באוקטובר 2022 כי הטענות שלה "שקר מוחלט", "מתיחה" ו"שקר".

מכיוון שזה היה תיק אזרחי, משפט לא יהיו השפעות פליליות על טראמפ וקרול תקבל פיצוי כספי בלבד. הצוות המשפטי של טראמפ בחר שלא להציג הגנה, והימר על כך שהמושבעים יחליטו כי התביעה של קרול לא משכנעת. טראמפ מצידו טען שקרול, בעלת טור לשעבר במגזין Elle, המציאה את ההאשמות בניסיון להגדיל את המכירות של ספר זיכרונותיה מ-2019 ולפגוע בו פוליטית ואף דרש לבטל את המשפט.

אי. ג'ין קרול מעידה במשפט האונס נגד דונלד טראמפ. רויטרס
אי. ג'ין קרול במהלך המשפט/רויטרס

בחודש שעבר, טראמפ הסגיר את עצמו לתובע המחוזי של מנהטן, ועמד בפני שימוע היסטורי מול שופט, שהקריא בפניו כתב אישום פלילי. טראמפ כפר באשמה בכל 34 סעיפי האישום הפליליים ובהם זיוף דו"חות עסקיים, שנכללו בכתב האישום מספר 71543-23.

טראמפ הוא הנשיא לשעבר הראשון בתולדות ארצות הברית שהוגש נגדו כתב אישום פלילי. יתרה מכך, מאז ששוטר עצר את הנשיא יוליסס גרנט על מהירות מופרזת של הכרכרה שלו ב-1872, לא נעצר במדינה נשיא או נשיא לשעבר.

התובעים מאשימים את טראמפ גם בכך ששוב ושוב הכניס רשומות מזויפות לדו"חות של טראמפ אורגניזיישן, ובהן רשומות מזויפות שקשורות לקבלות מעורך הדין שלו מייקל כהן ולחשבון ההמחאות של טראמפ. כל הרשומות הכלולות נעשו ב-2017.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully