וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמוטריץ' נגד בן גביר: הדרך לשינוי היא לא באיומים על הפלת הממשלה

עודכן לאחרונה: 8.5.2023 / 15:32

שר האוצר, בצלאל סמוטריץ', תקף את השר לביטחון לאומי ואמר כי "הפרס הכי גדול לטרור הוא הפלת ממשלת הימין ועליית השמאל יחד עם תומכי הטרור לשלטון". בנוסף, אמר סמוטריץ': "אני קורא לחברי איתמר ולראש הממשלה לשבת ולדבר"

בצלאל סמוטריץ', איתמר בן גביר בהשבעת הכנסת ה-25, 15 בנובמבר 2022. ראובן קסטרו
"לא נשלים עם הפרות משמעת, של איש הישר בעיניו יעשה"/ראובן קסטרו

שר האוצר, בצלאל סמוטריץ', תקף במהלך נאום שנשא היום (שני) בפתח ישיבת סיעת "הציונות הדתית" את התנהלות השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, ואמר כי "הדרך לשינוי היא לא באיומים על הפלת הממשלה ובהחרמת הממשלה וההצבעות בכנסת". לחברי הקואליציה אמר: "זו העת ללכידות ולמשמעת קואליציונית, לא נשלים עם הפרות משמעת של איש הישר בעיניו יעשה".

את הדברים אמר סמוטריץ' בעקבות החלטת השר בן גביר להחרים את ישיבת הממשלה שהתקיימה אתמול יחד עם חברי סיעתו, בעקבות החלטת מערכת הביטחון להחזיר גופות מחבלים לרשות הפלסטינית ביום שישי האחרון.

סמוטריץ' אמר כי "הדרך להביא שינוי היא לא באיומים על הפלת הממשלה ובהחרמת הממשלה והצבעות הקואליציה בכנסת. הפרס הכי גדול לטרור הוא הפלת ממשלת הימין ועליית השמאל יחד עם תומכי הטרור לשלטון". הוא הוסיף: "אני שב וקורא לחברי השר איתמר בן גביר ולראש הממשלה לשבת ולדבר ולהחזיר את עבודת הממשלה והקואליציה למסלול. אנחנו עומדים בפני אישור תקציב המדינה בקריאה שניה ושלישית".

ראש הממשלה בנימין נתניהו
שר האוצר בצלאל סמוטריץ'
השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר. ראובן קסטרו ויונתן זינדל, פלאש 90, עיבוד תמונה
"קורא לבן גביר ולראש הממשלה לשבת ולדבר ולהחזיר את עבודת הממשלה למסלול"/עיבוד תמונה, ראובן קסטרו ויונתן זינדל, פלאש 90

סמוטריץ' התייחס גם להתחממות הביטחונית בשבועות האחרונים, ואמר כי "אנחנו נמצאים היום, שבוע לאחר מתקפת טרור של ירי רקטות מעזה על ישובי הדרום. לצערי זו לא הפעם הראשונה שזה קורה ושאזרחינו בדרום תחת אש מעזה, ואסור להשלים עם המציאות הזו בשום אופן".

לדבריו, "אנחנו צריכים באופן מיידי לשקם את ההרתעה שאבדה במהלך השנה וחצי האחרונות, אנחנו חייבים לשנות את תפיסת הביטחון וההתמודדות עם האיומים, מול עזה, מול חיזבאללה ומול הערבים ביהודה ושומרון. אני פועל בכל כוחי כדי להביא את השינוי הזה מול ראש הממשלה, בדיונים בקבינט המדיני ביטחוני ובפורומים הרלוונטיים הנוספים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully