וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגיעו לפשרה: נתניהו ימשוך את התביעה, בן כספית יפרסם הבהרה

עודכן לאחרונה: 8.5.2023 / 15:05

לאחר שטען בטור האישי שלו כי רה"מ ניסה לשחד עורכת דין בצוות התביעה במשפטו, העיתונאי יידרש לפרסם הבהרה לפיה הדברים שכתב היו "יכולים להיות מוצגים אחרת". ההבהרה תפורסם במאמר הבא שיכתוב כספית

בוידאו: נתניהו נגד בן כספית: תובע ב-200 אלף שקל בגלל "טענות שקריות"/בן כספית

ראש הממשלה בנימין נתניהו והעיתונאי בן כספית הגיעו היום (שני) לפשרה במסגרת משפט תביעת הדיבה שהגיש נתניהו נגד כספית. על פי ההסכמות בין עורכי הדין של השניים, כספית יפרסם הבהרה לגבי הטור שבעקבותיו נתבע, ואילו נתניהו לא ישלם לכספית.

בדצמבר 2018 הגיש נתניהו תביעה נגד כספית בסך 200 אלף שקלים, בגין דברים שכתב בטורו בעיתון "מעריב". כספית התייחס להחלטה שהתקבלה בכנסת בחודש יוני 2018, לפיה תנאי הפנסיה של יועמ"ש הכנסת איל ינון יוצמדו לאלו של שופטים. אשתו של ינון, כפי שציין כספית בטורו, היא עו"ד עמית מררי - המשנה ליועץ המשפטי לממשלה לעניינים פליליים, שצורפה לצוות שידון בתיקי נתניהו. "המצב שנוצר", נכתב בטור, "הוא שבן זוגה של מי שאמורה להשתתף בהכרעת גורלו של נתניהו, קיבל הטבת מיליונים בעקיפין (שאין ישירה ממנה), מידיו של ראש הממשלה".

העיתונאי בן כספית וראש הממשלה בנימין נתניהו. ראובן קסטרו
הגיעו לפשרה. בן כספית ובנימין נתניהו/ראובן קסטרו

כעת, נדרש כספית לפרסם את ההבהרה בטורו האישי ובעמוד הטוויטר שלו. "אני חוזר ומבהיר שלא ייחסתי לראש הממשלה כוונה לתת שוחד לעו"ד מררי או לעו"ד איל ינון - גם היום אינני טוען כך", ייכתב בהצהרתו של העיתונאי. "יתרה מכך, ונוכח הצהרתו ועדותו של ראש הממשלה, כי לא הכיר את עו"ד מררי ולא ידע שהיא בת זוגו של עו"ד איל ינון ואף לא היה מעורב כלל בקידום החקיקה בעניינו, אני חוזר בי מהתיאור בפרסום ביחס 'למצב שנוצר'. הדברים היו צריכים להיות מוצגים אחרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully