וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסיט את השמיכה, ליטף - וביקש שלא תספר: כתב אישום נגד מעסה מתל אביב

עודכן לאחרונה: 8.5.2023 / 11:42

הפרקליטות הגישה כתב אישום נגד יהודה סיני בן ה-65 בגין ביצוע מעשה מגונה במטופלת במסגרת עבודתו במרכז "בית דרך חיים". לפי האישום, במהלך העיסוי, סיני שידל את האישה להוריד את תחתוניה ונגע בה באזורים אינטמיים למרות דרישותיה שיחדול. "אל תגידי כלום"

עיסוי שבדי. ShutterStock
עיסוי, אילוסטרציה/ShutterStock

פרקליטות מחוז תל אביב הגישה היום (שני) כתב אישום נגד יהודה סיני, גבר בן 65 מתל אביב, בגין ריבוי עבירות של מעשה מגונה שביצע במטופלת במסגרת עבודתו כמעסה.

מכתב האישום עולה כי תחילה, סיני, שעבד כמעסה במרכז "בית דרך חיים" בנמל תל אביב, ביקש מהמתלוננת לפשוט את בגדיה. הוא יצא מהחדר, וכששב אליו, פנה אליה ואמר לה כי תהנה יותר מהעיסוי אם תוריד את תחתוניה.

פרקליטות מחוז תל אביב, פרקליטות מחוז מרכז, משרד המשפטים, 26 באוקטובר 2020. ראובן קסטרו
סיני שידל את האישה להוריד את תחתוניה ונגע בה באזורים אינטמיים למרות דרישותיה שיחדול/ראובן קסטרו

במהלך העיסוי, סיני הסיט את השמיכה שכיסתה את חלק גופה התחתון של המתלוננת והחל ללטף אותה. בתגובה, המתלוננת ביקשה ממנו שימקד את העיסוי באזור הכתפיים, אך בהמשך, סיני הסיט שוב את השמיכה וליטף אותה.

"סיני הסיט את השמיכה מרגלה השמאלית של המתלוננת, חשף את ישבנה ואת מפשעתה ועיסה את הירך הפנימית בתנועה לעבר מפשעתה. בשלב זה, נגע סיני באיבר מינה של המתלוננת. בתגובה, דרשה המתלוננת מסיני לסיים מיד את העיסוי ולצאת מהחדר. סיני ביקש מהמתלוננת 'בבקשה אל תגידי כלום' ולבסוף יצא מהחדר", נכתב באישום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully