וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעדרת שרדה חמישה ימים על יין וחטיפים כשהיא תקועה בבוץ

15.5.2023 / 0:04

ליליאן בת ה-48 נתקעה עם רכבה בבוץ בערבות אוסטרליה ונאלצה לשרוד שם במשך חמישה ימים עד שהמשטרה איתרה אותה. כל מה שעמד לרשותה זה יין, כמה חטיפים וסוכריות על מקל

אישה נמצאה בחיים לאחר שנעדרה כמעט שבוע/7NewsMelbourne

אישה בת 48 נתקעה עם רכבה בבוץ בערבות אוסטרליה ומאחר שלא היו לה מים זמינים, היא נאלצה לשרוד חמישה ימים של שתיית יין. בתקשורת המקומית נכתב שליליאן דווחה כנעדרת בתחילת החודש לאחר שמשפחתה לא קיבלה ממנה את שיחת הטלפון היומית. אחרי חמישה ימים ארוכים של חיפושים, היא נמצאת לצד מכוניתה התקועה כשהיא נעזרת בשאריות היין, החטיפים והסוכריות שהיו איתה כדי לשרוד. היא חולצה בשלום והועברה לטיפול בבית החולים הסמוך.

ליליאן נעדרה במהלך טיול יום בהיי קאנטרי שבויקטוריה, אוסטרליה, לאחר שביצעה פניה לא נכונה ומצאה את עצמה לכודה בבוץ. היא נסעה לכיוון סכר דארטמות' ב-30 באפריל והגיעה למבוי סתום כשמסלול יאנקי פוינט נסגר. כשהבינה שעשתה פנייה לא נכונה, היא ניסתה לסובב את מכוניתה ללא הצלחה. הרכב נותר תקוע בבוץ ובשל בעיות בריאותיות, ליליאן לא הצליחה להגיע למקום בו הייתה קליטה לנייד שלה. היא העדיפה, בחוכמה כך טענו השוטרים, להמתין לחילוץ ברכב שלה שנתקע במרחק של כ-60 קילומטרים מהעיר הקרובה, באזור מרוחק ומבודד.

ליליאן נעדרה ביערות אוסטרליה כשהיא נעזרת ביין כדי לשרוד. Facebook, צילום מסך
ליליאן נעדרה ביערות אוסטרליה כשהיא נעזרת ביין כדי לשרוד/צילום מסך, Facebook

חמישה ימים לאחר מכן הצליח המסוק המשטרתי לאתר את הנעדרת ולכוון ניידת משטרה מקומית למיקומה. בתיעוד החילוץ שלה נראית ליליאן מנופפת למסוק החילוץ בשארית כוחותיה.

היא לא היחידה

נתקעה על ההרים המושלגים בנורבגיה - וניצלה בזכות טינדר

לכתבה המלאה
המסוק המשטרתי מבחין בליליאן האבודה בערבות אוסטרליה. Victoria Police, אתר רשמי
המסוק המשטרתי מבחין בליליאן האבודה בערבות אוסטרליה/אתר רשמי, Victoria Police
הרגע בו ליליאן נמצאה בערבות אוסטרליה. Victoria Police, אתר רשמי
והנה היא מנופפת להם/אתר רשמי, Victoria Police
מכוניתה של ליליאן תקועה בבוץ. Victoria Police, אתר רשמי
מכוניתה התקועה בבוץ - בחרה נכון להישאר שם ולהמתין לחילוץ/אתר רשמי, Victoria Police

עוד מקרים דומים
ככה נוסע שנפל מספינת תענוגות באמצע הלילה שרד 20 שעות במים

אדם שאבד ביערות אורגון שרד 17 ימים מאכילת חרקים ושתיית שתן

סמל מרטין טורפיי, מרשות המשטרה המקומית, מסר בתגובה ל-news.com.au: "הנוזל היחיד שליליאן שתתה הוא יין שקנתה במתנה לאמה כי היא לא שותה אלכוהול. זה עזר לה לשרוד. היא תכננה טיול קצר של יום, אז היא לקחה איתה רק כמה חטיפים וסוכריות על מקל - בלי מים. היא השתמשה בשכל הישר ונשארה במכונית שלה מבלי לצאת אל היער, מה שסייע למשטרה למצוא אותה".

הנה הדיווח החדשותי על הימצאותה:

ליליאן הרגישה הקלה גדולה כשהגיעה המשטרה והיא נלקחה לבית החולים לטיפול נגד התייבשות. כעת מדווחים כי ליליאן התאוששה וכי היא "בריאה ושלמה". עוד דווח כי הטמפרטורות באזור בשעות הלילה צנחו ל-7 מעלות וכי ליליאן השתמשה בחימום של הרכב כדי לשרוד "בזמן שהיא מנשנשת יין וסוכריות על מקל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully