וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרד 9 ניסיונות חיסול: העבריין ניסים אלפרון הלך לעולמו בגיל 68

עודכן לאחרונה: 6.5.2023 / 15:05

העבריין שניהל יחד עם אחיו יעקב את עסקי משפחת אלפרון, ממשפחות הפשע המרכזיות והבולטות בישראל, הלך לעולמו בגיל 68 לאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן. אחיו חוסל בנובמבר 2008 לאחר שמטען חבלה הוצמד למכוניתו והתפוצץ. עד היום, טרם נתפסו האחראיים לחיסול

ניסים אלפרון נעצר בחשד למעורבות ברצח פליקס אבוטבול/צילום: ניב אהרונסון, יותם רונן; עריכה: גדי וינסטוק, מתן חדד

העבריין ניסים אלפרון הלך היום (שבת) לעולמו בגיל 68, לאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן. הוא ניהל יחד עם אחיו יעקב את עסקי משפחת אלפרון, ממשפחות הפשע המרכזיות והבולטות בישראל. אחיו חוסל בנובמבר 2008 לאחר שמטען חבלה הוצמד למכוניתו והתפוצץ. עד היום, טרם נתפסו האחראיים לחיסול.

אלפרון שרד ניסיונות חיסול רבים. ב-2013, תשעה בני אדם נפגעו בפיצוץ גדול שאירע ברכב בו הוא נסע סמוך לבסיס הקריה בתל אביב. שלושה נפצעו באורח קל, בעוד יתר השישה נפגעי חרדה. אלפרון עצמו הפסיק להימלט מן הזירה. בחקירת הפיצוץ העריכו כי מדובר בניסיון חיסול נוסף - תשיעי במספר - של אלפרון. פרקליטו, עו"ד משה יוחאי מסר: "אלפרון עזב מזמן את עולם הפשע ולא ידוע לנו על אויבים שמנסים לפגוע בו".

העבריין ניסים אלפרון בבית המשפט. ניב אהרונסון
שרד תשעה ניסיונות חיסול, אלפרון/ניב אהרונסון

שנה לפני כן, ב-2012, אלפרון ניצל מניסיון ההתנקשות השמיני שכוון נגדו, בו אירע פיצוץ סמוך לג'יפ שלו ברמת גן. כתוצאה מהפיצוץ, נפצע מאבטחו באורח קל. אלפרון עצמו, לא נפגע בפיצוץ. לרכב נגרם נזק קל. חלונות של עסקים סמוכים התנפצו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully