וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: הפסיד לחברו במשחק קלפים - וניסה לרצוח אותו

עודכן לאחרונה: 5.5.2023 / 10:31

הפרקליטות הגישה כתב אישום נגד אמיר אבוש בן ה-26, בגין דקירת אדם בדירתו בחולון, לאחר שהפסיד לו אלפי שקלים. לפי האישום, הוא כעס על ההפסד, לקח ממנו 20 אלף שקלים - ונמלט. בהמשך, ניסה למנוע מאח של הקורבן להעיד נגדו. "הותיר אותו שותת דם"

גבר כבן 50 נדקר למוות בחולון, 02 במאי 2023/מד"א

הפרקליטות הגישה היום (שישי) כתב אישום נגד אמיר אבוש בן ה-26, בגין ניסיון רצח של מכר, לאחר שהפסיד לו במשחק קלפים. לפי כתב האישום, אבוש הגיעו לביתו של הקורבן בחולון, שיחק עמו בקלפים והפסיד לו כ-5,000 שקלים.

לאחר שהפסיד את הכסף, עזב את הדירה וחזק כעבור זמן קצר עם סכום כסף נוסף. אולם, גם אותו הוא הפסיד במהירות. בתגובה לכך, לפי כתב האישום, הוא שלף סכין, דקר את הגבר בכל חלקי גופו והותיר אותו שותת דם תוך שהוא לוקח ממנו כ-20 אלף שקלים.

למרות הפציעות הקשות, הצליח הקורבן לצאת לרחוב, ושם התמוטט לעיני העוברים והשבים. בבית החולים הצליחו הרופאים להציל את חייו, אך נאלצו לכרות לו חלק מהריאה.

זוג מלכות במשחק פוקר. ShutterStock
ניסה לרצוח בשל הפסד במשחק קלפים. פוקר, אילוסטרציה/ShutterStock

לפי האישום, כמה ימים אחרי ניסיון הרצח, שלח אבוש הודעה לאחיו של הקורבן בטלגרם וניסה למנוע ממנו להעיד נגדו. בין היתר, הוא הבהיר לו כי הוא כותב כדי "לדעת שהכול בסדר איתך", ו"שאתה מתנהג בגבריות". עוד באותו יום הוא נעצר, כשברשותו סכין.

מלבד ניסיון הרצח, כתב האישום מייחס לאבוש עבירות של חבלה חמורה תוך נשיאת נשק קר, גניבה, שיבוש הליכי משפט, הדחה בחקירה והחזקת סכין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully