וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן גביר לשוטרים ברהט: אתם חייבים לעלות ליגה, אי אפשר להתעורר כל בוקר לרצח

עודכן לאחרונה: 4.5.2023 / 19:03

ברקע ריבוי מקרי הרצח בחברה הערבית, קיים השר לביטחון לאומי דיון בנושא בהשתתפות מפכ"ל המשטרה. לאחר הדיון הגיע לביקור בתחנת המשטרה ברהט. "אני מבין את מצוקת כוח האדם, אבל עד התקציב נצטרך להילחם עם הכוחות שיש", אמר לשוטרים

בן גביר לשוטרים ברהט: אי אפשר להתעורר כל בוקר לרצח./.

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר קיים הבוקר (חמישי) דיון מיוחד בבאר שבע בעקבות גל מקרי הרצח בחברה הערבית. בדיון השתתפו גם מפכ"ל המשטרה קובי שבתאי סמפכ"ל המשטרה אבשלום פלד ובכירים נוספים.

בדיון הוצגה לשר הפעילות נגד ארגוני הפשיעה במגזר הערבי ובכלל, נתונים על הפשיעה המאורגנת, נתוני אכיפה, מעצרים, כתבי אישום והרשעות. עוד דנו המשתתפים בצרכי המשטרה, כוח האדם והכלים הדרושים לשוטרים.

לאחר הדיון ביקר בן גביר בתחנת המשטרה ברהט. "אני אומר בצורה חד משמעית - אתם עובדים קשה, אבל אתם חייבים לעלות ליגה. אנחנו לא יכולים להשלים עם המצב הזה. אי אפשר להתעורר כל בוקר לרצח והפשע משתולל", אמר בן גביר לשוטרים.

"בן גביר הסביר לשוטרים בתחנה כי מטרתם היא להחזיר את הביטחון לתושבי רהט והנגב. "אני מבין את מצוקת כוח האדם, אבל עד התקציב נצטרך להילחם עם הכוחות שיש", הוא אמר. "אנחנו צריכים להילחם מלחמת חורמה במי שהוא לא נורמטיבי, במי שרוצה לפגוע, מי שמחזיק נשק לא חוקי - מי שלוקח פרוטקשן. אפס סובלנות כלפי הנשק הבלתי חוקי, פרוטקשן ומי שרוצה לפגוע", הוא פירט.

חשד לרצח, שני גברים נורו במכונית מותו של אחד נקבע במקום, קלנסווה, 3 במאי 2023. דוברות משטרת ישראל
זירת הרצח בקלנסווה, אמש/דוברות משטרת ישראל

69 בני אדם בחברה הערבית נהרגו מתחילת 2023 בנסיבות הקשורות לאלימות ולפשיעה, כך נמסר מ"יוזמות אברהם". רק אתמול, צעיר בן 23 נורה למוות בשפרעם. מוקדם יותר, גבר כבן 30 נורה למוות בעת שהיה ברכב סמוך לקלנסווה שבשרון. מאוחר יותר נורה למוות צעיר כבן 26 במהלך קטטה בתל שבע.

לפני כן, בלילה, נדקר למוות בגינה ציבורית ברחוב קדושי קהיר בחולון גבר בשנות ה-50, הרקע פלילי. בהמשך הלילה, נורה למוות צעיר תושב נצרת בזמן שנסע ברכב יחד עם משפחתו, הרקע לאירוע הוא סכסוך בין משפחות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully