וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורס התיק? החשודה במעורבות מות הקשיש ברמב"ם שוחררה

עודכן לאחרונה: 4.5.2023 / 17:35

אחרי חמישה ימים במעצר, האישה בת ה-33 שטיפלה ביצחק בן עוז בן ה-97 שנמצא מת בבית החולים בשבוע שעבר, צפויה להשתחרר. אחרי היוועצות נמצא כי אין די ראיות שיבססו את החשד לרצח כדי להגיש נגדה כתב אישום

בווידאו: חקירת מות הקשיש ברמב"ם: החשודה צפויה להשתחרר ממעצר/צילום: יואב איתיאל

החשודה ברצח הקשיש יצחק בן עוז בן ה-97 בבית החולים רמב"ם בשבוע שעבר שוחררה היום (רביעי) ממעצר. אחרי חמישה ימי מעצר וחקירות, בהיוועצות בימים האחרונים עם פרקליטות המחוז, נמצא כי אין די ראיות שיבסס את החשד כדי להתקדם עם התיק לכתב אישום. בית משפט השלום בחיפה יקיים דיון מחר.

בן עוז נמצא מת ביום חמישי האחרון בבית החולים. באותו היום עצרה המשטרה את החשודה בת ה-33 שעבדה אצלו בבית והייתה עמו בקשר בחשד שהייתה מעורבת בגרימת מותו.

הקשיש, תושב שכונת הדר כרמל בחיפה, סבל מכמה מחלות רקע וחובר בבית החולים למכשיר הנשמה. לאחר ביקורה של החשודה, הוא נמצא מנותק מהמכשיר.

יצחק בן עוז, הקשיש שנפטר ברמב"ם. באדיבות המשפחה
יצחק בן עוז, הקשיש שנפטר ברמב"ם/באדיבות המשפחה
עו"ד סאהר פאר. יואב איתיאל
עו"ד סאהר פאר/יואב איתיאל

בחקירה עלה כי היא נמצאה בקשר עם הקשיש הערירי זה כעשור, קראה לו "אבא" וגרה אצלו בבית. בין היתר היא גם טיפלה ברעייתו, שנפטרה לפני כשמונה שנים ולפני כשנתיים נרשמה כמטפלת שלו וסעדה אותו. לדבריה, היא הזעיקה את מד"א שלושה ימים לפני אשפוזו לאחר שהתעלף בבית.

המשטרה חשדה כי היא הוציאה לו את צינור ההנשמה. המוניטור החל לצפצף ולטענת המשטרה, החשודה הייתה צמודה לקשיש והחליפה לו את החלוק כפעולה הסחה כלפי האחיות.

יצחק בן עוז, הקשיש שנפטר ברמב"ם. באדיבות המשפחה
יצחק בן עוז, הקשיש שנפטר ברמב"ם/באדיבות המשפחה

עו"ד סאהר פאר, המייצג את החשודה, אמר היום: "זה רק מוכיח את מה שאמרתי לפני כמה ימים. אני די מאוכזב מהמשטרה יותר מאשר בית החולים רמב"ם. אנחנו רואים הרבה מקרים של אנשים נעצרים והמשטרה ממהרת להוציא כותרות ותוך זמן קצר מסתבר שלא היה שום דבר. מצבה לא פשוט, אך זה הליך רגיל והיא החזיקה מעמד ושיתפה פעולה מהרגע הראשון. אני מקווה שהיא תשכח את הטראומה שעברה".

"אנחנו משתדלים לא להיכנס לעניינים האלה, אבל לא מבינים את זה מול מה שאנחנו יודעים שהמשטרה יודעת", אמר לוואלה! קרוב משפחה של הישיש המנוח שנקבר במוצאי שבת. "אנחנו אבלים את מותו וסומכים על רשויות החוק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully