וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח: בן 97 נמצא מת בבית החולים רמב"ם, בת 33 חשודה במעורבות בגרימת מותו

עודכן לאחרונה: 28.4.2023 / 15:07

הקשיש יצחק בן עוז, שאושפז במקום, נמצא מנותק ממכשיר ההנשמה אליו היה מחובר, והצוות הרפואי נאלץ לקבוע את מותו. האירוע התרחש לאחר ביקור של האישה, שעבדה אצלו בבית. היא נעצרה על ידי המשטרה - שפתחה בחקירת המקרה. הגופה נלקחה לנתיחה באבו כביר

בית חולים רמב"ם, חיפה, 23 בספטמבר 2020. ראובן קסטרו
המשטרה חוקרת את נסיבות המוות. בית החולים רמב"ם/ראובן קסטרו

קשיש בן 97 נמצא מת אתמול (חמישי) בבית החולים רמב"ם שבחיפה שבו אושפז. לאחר שהתעורר החשד כי הרקע לאירוע פלילי, המשטרה פתחה בחקירה. עוד באותו יום, המשטרה עצרה אישה ערבייה בת 33, שעבדה אצלו בבית והייתה עמו בקשר, בחשד שהיא מעורבת בגרימת מותו של הקשיש. הגופה נקלחה לנתיחה במכון הלאומי לרפואה משפטית אבו כביר וטרם נקבע מועד הלוויתו של הקשיש. המשטרה חוקרת את המקרה.

הקשיש, יצחק בן עוז תושב שכונת הדר כרמל בחיפה, סבל מכמה מחלות רקע וחובר בבית החולים למכשיר הנשמה. אתמול לאחר ביקורה של ידידתו - הוא נמצא מנותק מהמכשיר. צוות המחלקה ביצע בו החייאה אך היא לא צלחה והם נאלצו לקבוע את מותו. המשטרה הוזעקה למקום ובתום חקירה ראשונית עלה חשד כי היא מעורבת בגרימת מותו.

מבית החולים רמב"ם נמסר כי "הוא נפטר במהלך אישפוזו ונסיבות מותו נחקרות על ידי המשטרה". בן עוז נולד במרוקו ב- 1926 וסבל רבות מאנטישמיות תחת שלטון משטר וישי. הוא עלה לישראל בשנת 1948 ותביעתו להכרה כנכה רדיפות הנאצים נדחתה שוב ושוב.

חולה על מיטת בית חולים. ShutterStock
אילוסטרציה/ShutterStock

בן עוז אושפז במחלקה הפנימית של בית החולים ביום הזיכרון. ככל הנראה מדובר באישה שסעדה אותו וכן את אשתו המנוחה. בהמשך החשודה עברה להתגורר אצל בן עוז. עוד עלה מחקירה ראשונית כי מחלקת הרווחה בעירייה ערכה בדיקה בטיב מהותו של הקשר מחשש לניצולו של בן עוז - שטען כשהיה צלול כי "הכול בסדר".

המשטרה מייחסת לחשודה, גם היא תושבת הדר שבחיפה, עבירת רצח בכוונה תחילה. ב-2016, כשאמה אושפזה בבית החולים בני ציון בעיר, היא נעצרה בחשד לתקיפת מאבטחי בית החולים ואיומים. עורך הדין סאהר פאר המייצג אותה אמר לוואלה! כי "היא מכחישה את המיוחס לה. היא בכלל הופתעה כשהגיעה אליה משטרה. היא מי שקראה למד"א ביום שלישי". בית משפט השלום בחיפה הרחיק אותה לשבוע מבית החולים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully