וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לונדון: אדם נעצר אחרי שזרק "מחסנית של רובה" לשטח ארמון בקינגהאם

עודכן לאחרונה: 3.5.2023 / 9:20

המשטרה ערכה פיצוץ מבוקר מחוץ לארמון. התקרית אירעה שלושה ימים בלבד לפני ההכתרה של המלך צ'ארלס בכנסיית ווסטמינסטר. ארמון בקינגהאם לא אישר אם המלך והמלכה-רעיה היו בארמון באותה עת

אדם נעצר אמש (שלישי) מחוץ לארמון בקינגהאם בלונדון אחרי שהשליך ככל הנראה מחסנית של רובה לתוך שטח הארמון, כך על פי דיווח המשטרה.

פיצוץ מבוקר הוצא לפועל מחוץ לארמון, והחשוד נעצר בגין אחזקה של נשק תקיפה, נמסר ממשטרת המטרופולין של לונדון. לדברי השוטרים, לאחר שביצעו חיפוש נמצא סכין על החשוד אך לא היה ברשותו רובה. האזור נסגר לתנועה גם כן, לאחר שנמצא כי לחשוד היה תיק, הוסיפה המשטרה.

התקרית אירעה שלושה ימים בלבד לפני ההכתרה של המלך צ'ארלס בכנסיית ווסטמינסטר. ארמון בקינגהאם לא אישר אם המלך והמלכה-רעיה היו בארמון באותה עת.

אדם נעצר מחוץ לארמון בקינגהאם שלושה ימים לפני ההכתרה. רויטרס
מחוץ לארמון אתמול/רויטרס
אדם נעצר מחוץ לארמון בקינגהאם שלושה ימים לפני ההכתרה. רויטרס
מחוץ לארמון אתמול/רויטרס

החשוד התקרב לשערי הארמון וזרק חפצים מעבר לשערים לפני שנעצר בשעה 7 בערב (9 בלילה שעון ישראל). החפצים "נאספו ונלקחו לבדיקה של מומחה", דיווחה המשטרה. התקרית אינה קשורה לטרור, אלא מעשה של אדם שסובל ככל הנראה מבעיות נפשיות.

מפקד משטרת מטרופוליטן ג'וזף מקדונלד אמר: "השוטרים פעלו מיד לעצור את האדם והוא נלקח למעצר. לא היו דיווחים על ירי או פציעות כלשהן של שוטרים או אזרחים. השוטרים נשארו בזירה כדי להמשיך בחקירה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully