וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לאונס קבוצתי באשדוד: ארבעה עובדים זרים נעצרו

עודכן לאחרונה: 2.5.2023 / 13:04

על פי החשד, במהלך יום העצמאות ראו ארבעת החשודים את האישה, בשנות ה-40 לחייה, כשהיא שיכורה. הם הובילו אותה לדירתם, ושם תקפו אותה מינית במשך שעות ובזמן שהכרתה מעורפלת. "החבלות על גופה ממחישות את חוסר חמלתם של החשודים"

בוידאו: מעצר חשוד באונס בשרון./דוברות משטרת ישראל

ארבעה עובדים זרים ממולדובה נעצרו בשבוע שעבר בחשד שאנסו אישה, בשנות ה-40 לחייה, בדירתם באשדוד. מהחקירה עלה כי החשודים ראו את האישה מסתובבת בעיר כשהיא שיכורה במהלך יום העצמאות, הובילו אותה לדירתם, ושם תקפו אותה מינית כשהכרתה מעורפלת. החשודים הובאו לחקירה, ומעצרם הוארך.

רפ"ק קרן טולדנו, קצינת החקירות והמודיעין במשטרת אשדוד, סיפרה על האירוע: "מדובר במקרה אכזרי של אונס קבוצתי תוך ניצול מצבה של אישה חסרת ישע, מבלי שהייתה לה כל יכולת להתגונן מפני החשודים. החבלות על גופה של המתלוננת ממחישות את חוסר חמלתם, ואנחנו משקיעים את מירב המאמצים למיצוי דין עם החשודים".

בחודש שעבר הגישה הפרקליטות כתבי אישום נגד עומר עמאש, אברהים גורבאן וחסאן גורבאן מוואדי ערה וג'סר א-זרקא, בגין עבירות מין חמורות בנערה בת 13 בנתניה. מכתבי האישום עולה כי בין היתר, ביצעו עבירות של אונס ומעשה סדום בקטינה מתחת לגיל 16 וזאת בהיעדר הסכמתה ותוך ניצול מצב המונע ממנה התנגדות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully