וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כלב עשה מסע של 64 קילומטרים במשך 27 ימים כדי לחזור לבעלים שזרק אותו

4.5.2023 / 0:01

קופר הגולדן רטריבר נעלם בתחילת אפריל לבעלים החדש שלו- ואז התגלה שהוא עשה מסע מדהים דרך יערות וכבישים ראשיים רק כדי לחזור לבעלים שזנח אותו. ויש סוף שמח

כלבה עיוורת מבינה שהיא בדרך לגינה/@kidathepyr

כלב שננטש על יד בעליו, ניצל והוכנס לבית חדש נמלט מבעליו החדשים והלך 65 ק"מ חזרה אל המשפחה שנטשה אותו, כך דווח בדיילי מייל.

הכלב קופר, גולדן רטריבר, נעדר במשך 27 ימים כשהלך 65 ק"מ צפונה מדונגנון שבמחוז טיירון, לטוברמור שבמחוז לונדונדרי בצפון אירלנד, בחזרה לבעליו המקוריים.

עמותת Lost Paws Northern Ireland טענה שה'אינסטינקט' של הכלב הנחה אותו הביתה והוא עשה את המסע של 65 הקילומטרים דרך יערות וכבישים ראשיים בלילה ללא עזרת בני אדם.

הכלב קופר שברח מהבית אל בעליו הקודמים. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
הכלב קופר שברח מהבית אל בעליו הקודמים/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

הבעלים החדש של הכלב, נייג'ל פלמינג, צלם מדונגנון, אמר שהוא "לא האמין" שקופר נמצא כעת בבית לאחר שהוא "נעלם ברגע" בתחילת אפריל. פלמינג אימץ את הכלב מכלבייה מכיוון שחשב שקופר יהיה 'חבר טובה' עבור מולי, כלבת הגולדן רטריבר שלו.

לאחר שנמסר לכלבייה על ידי המשפחה שגידלה אותו, הוא אומץ ועבר לגור עם אחות כלבה חדשה ובעלים חדשים. אבל רגעים ספורים לאחר שפגש את מולי, קופר ברח מהמכונית ובילה את 27 הימים הבאים בריצה, בכיוון ביתו הישן - כשהההערכה היא שהוא התגעגעה לא לרק למשפחה אלא גם לאחיו ממנו הופרד כשנמסר לאימוץ.

גם בישראל

אלביס חוזר: הכלב התאחד עם בעליו 7 שנים אחרי שנגנב

לכתבה המלאה
הכלב קופר שברח מהבית אל בעליו הקודמים. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
הכלב קופר שברח מהבית אל בעליו הקודמים/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

פלמינג אמר ל- BelfastLive: 'אני יושב כאן ומסתכל עליו ואני לא מאמין שהוא בבית. זה היה אסון. לחמוד המסכן הזה לא היה מושג היכן הוא נמצא והוא נעלם. ניסיתי לרדוף אחריו אבל הוא נעלם ברגע - אז החיפושים התחילו".

לדבריו, קופר כעת 'בטוח' והוא אוכל ארוחות קטנות כדי 'לבנות כוח' ולעלות חזרה את המשקל אותו איבד במהלך 27 הימים. פלמינג הוסיף: "גם כשהוא נעדר, האמונה שלי באנושות הוחזרה הודות לעזרה המדהימה שהוצעה לי, והיום כשאני איתו כאן לצידי ועם מולי, אין לי ממש מילים להסביר את הכרת התודה שאני מרגיש'.

דובר Lost Paws NI אמר: 'קופר הוא כלב חכם. האינסטינקט החזיר אותו למקום שהוא הכיר. איך הוא עשה את זה, לעולם לא נדע אבל הוא הצליח. לא יכול היה להיות לו מושג מאיפה הוא יוצא לדרך, לא הייתה לו מפה ולא הייתה לו מוזג לגבי המסלול שהוא אמור ללכת בו - רק אף קר ורטוב שהוביל אותו כל הדרך חזרה למקום שפעם קרא לו בית" .

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully