וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלביס חוזר: הכלב התאחד עם בעליו 7 שנים אחרי שנגנב

עודכן לאחרונה: 14.9.2022 / 10:10

הכלב נגנב מחצר ביתו של בעליו, שחף מכפר סבא, שאיתר אותו מוצע למכירה בפייסבוק יומיים לאחר מכן. אך המשטרה סגרה את התיק בנושא, תור ספג איומים - ואחרי שכבר התייאש, שיחת טלפון מפתיעה מנוף הגליל איחדה בינו ובין כלבו האהוב אחרי שנים ארוכות

שחף טור, מאמן כדורסל צעיר וכלבו "אלביס" מסוג רועה בלגי שנגנב מביתו והוצע למכירה בפייסבוק.אפריל 2015. באדיבות המצולמים
"כאילו לא עברו 7 שנים". אלביס/באדיבות המצולמים

שבע שנים אחרי שהכלב אלביס נגנב מחצר ביתו בכפר סבא, הוא הושב לבעליו אחרי שנמצא משוטט בנוף הגליל.

בעליו של הכלב, שחף תור, החל לגדל אותו מאז שהיה גור בן חודש וחצי. מדובר בכלב מגזע "מילנואה" (רועה בלגי). כעבור שמונה וחצי חודשים נגנב אלביס מחצר ביתו של תור, כשזה יצא לזמן קצר. כעבור יומיים הצליח תור לאתר את כלבו, מוצע למכירה בפרסום בפייסבוק. הוא הגיש תלונה במשטרת כפר סבא ומסר את פרטיו של מפרסם הפוסט, אולם אלביס לא נמצא ותיק החקירה נסגר.

תור סירב לוותר והמשיך במאמציו להשבת כלבו האהוב. בעקבות כך הוא אף קיבל שיחת איומים, שבה נאמר לו שהכלב מת ואם הוא ימשיך בניסיונותיו להשיב את אלביס לידיו, גם הוא ימות.

כעבור כמה שנים, תור התייאש ואימץ כלב אחר. "הבנתי שזה כבד אבוד ושלא אצליח למצוא את אלביס", סיפר. בסוף השבוע האחרון התקשרו אליו מנוף הגליל ושאלו אותו אודות אלביס. התברר כי תושבים ראו אותו מסתובב סמוך לבניין מגורים במשך כמה ימים ודיווחו על כך לעובדי המחלקה הווטרינרית של העיריה. הפקחים שאספו את הכלב סרקו את השבב שעל גופו ושם הופיעו הפרטים שלו ושל בעליו.

תור ההמום נסע מיד לנוף הגליל ושמח להתאחד עם כלבו, ולראות שהוא עדיין בעל אופי נוח כפי שזכר. "לא האמנתי כשהם אמרו לי שאלביס בידיהם", סיפר. "אני שחררתי כבר, מי יכול להאמין שהוא ימצא אחרי שבע שנים". להערכתו, גנבו אותו לצורכי הרבעה. "מחיר גור של מילנואה נע בין 3,000 ל-5,000 שקל", ציין, "אולי קונה הכלב כבר לא רצה אותו יותר, או שהוא הצליח לברוח ממנו. העיקר שהוא חזר אליי. הוא נראה רזה מדי, אבל אין עליו סימנים של פציעות", הוסיף.

לדבריו של תור, אחרי דקות ספורות אלביס נזכר בו, שמח וקפץ לתוך המכונית. "הוא כבר כמה ימים איתי וכאילו לא עברו שבע שנים", סיפר. כעת, גם הכלב שתור החל לגדל לפני זמן מה יצטרך להתרגל לדייר החדש-ישן שאותו לא הכיר. "כרגע קשה לו לקבל את אלביס, אבל אני מאמין שהוא יתרגל לכך", מקווה תור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully