וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכיר במשרד החוץ האמריקני על הקלטות לוין: "האשמות שקריות באופן מוחלט וברור"

עודכן לאחרונה: 2.5.2023 / 8:23

בכיר בארה"ב התייחס לתיעוד של שר המשפטים שפורסם בוואלה! והכחיש את הטענות שהופנו נגד ממשל ביידן. בהקלטות נתפס לוין שהוא טוען כי הממשל האמריקני משתף פעולה עם המחאות נגד המהפכה המשפטית

בוידאו: הקלטות לוין: הממשל האמריקני עובד בשיתוף פעולה עם המחאה/מערכת וואלה!

בכיר במשרד החוץ האמריקני אמר הבוקר (שלישי) בשיחה עם וואלה! כי האשמותיו של שר המשפטים יריב לוין על שיתוף פעולה בין ממשל ביידן למחאה נגד המהפכה המשפטית הינן "שקריות בצורה מוחלטת וברורה". אתמול פורסם בוואלה! התיעוד של לוין, כשהוא מאשים את הממשל האמריקני בשיתוף פעולה עם ההפגנות: "אין ספק שאנחנו נמצאים בנחיתות בלתי נתפסת ממש. הם מחזיקים הממשל האמריקני שעובד איתם בשיתוף פעולה, כמו שרואים את הדברים שנאמרים על ידי האנשים מהממשל שם".

אתמול גם יו"ר בית הנבחרים האמריקני, קווין מקארתי, התייחס להקלטות לוין ואמר כי "ישראל היא מדינה עצמאית. היא יכולה להחליט בעצמה מה היא עושה כדמוקרטיה. צריך שיהיו איזונים ובלמים. היו לי שיחות עם הנשיא, עם ראש הממשלה נתניהו ועם עוד גורמים. אני חושב שכולם מסכימים שצריכה להיות רפורמה מסוג כלשהו, אבל אנחנו משאירים את זה לכם. המדינה שלכם היא שתחליט איך לעשות את זה. נראה שהצדדים מתקרבים זה לזה בעמדותיהם".

יריב לוין בפתיחת כנס הקיץ של הכנסת וביקור יו"ר בית הנבחרים קווין מקארת'י. ראובן קסטרו
"האשמות שקריות". לוין/ראובן קסטרו

התיעוד של שר המשפטים צולם במהלך מפגש שלו עם פעילים חרדים בביתו של האסטרטג החרדי יוסי רוזנבוים. בשיחה הודה לוין כי "אין ספק שנעשו שגיאות, אבל שלא תהיה לך לרגע אחד טעות שלו היינו עושים קמפיין הסברה מושלם, אין סיכוי שהיינו מגיעים למצב שונה מהמצב הנוכחי. לצד השני יש ארסנל כלים מדהים והעוצמה שלו נחשפה באירוע הזה כמו שלא נחשפה אף פעם - יש שם מימון בסכומים דמיוניים. תוסיף שליטה מוחלטת בעיתונות, באתרים ynet, וואלה! וגם ישראל היום".

לוין טען כי מה שגרם לכישלון החקיקה הוא התנגדות של חברי כנסת מהליכוד להליך. "אנחנו צריכים להבטיח יישור שורות בליכוד, לכם יש חלק מאוד חשוב בזה. זה מה שהכשיל אותנו במושב הקודם ומנע מאיתנו לסיים את העניין", הסביר השר. "המצב לא יכול להישאר כמו שהוא, אני עושה מאמץ גדול לייצר הידוק שורות בתוך הליכוד ובקואליציה, שם אני רואה פחות בעיה. ברגע שייראו שאנחנו מלוכדים, זה ישפיע על הצד השני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully