וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים בסוריה: ישראל תקפה באזור חלב, מערכות ההגנה האווירית הופעלו

עודכן לאחרונה: 2.5.2023 / 1:44

התקשורת הסורית מאשימה את ישראל בתקיפה, וטוענת כי גרמה למותו של חייל אחד, פציעתם של שבעה נוספים, והשביתה את נמל התעופה בחלב. בסוף השבוע התפרסם בתקשורת הזרה שחיל האוויר הישראלי הישראלי תקף מטרות סוריות באזור חומס, ההערכה כי התקפה שיירת משאיות עם נשק

תיעוד מתקיפה באזור חומס/תיעוד מתקיפה באזור חומס

האופוזיציה הסורית מדווחת הלילה (חמישי) שישראל בצעה תקיפה בסוריה. על פי הדיווחים, התקיפה בוצעה באזור חלב. עוד נמסר כי מערכות ההגנה האווירית הופעלו.

בתקשורת הסורית דווח כי חייל נהרג ושבעה נפצעו בעקבות התקיפה הישראלית. כמו כן, דיווחה התקשורת במדינה כי נמל התעופה בחלב הפסיק לפעול בעקבות נזק שנגרם לו בתקיפה.

בסוף השבוע התפרסם בתקשורת הזרה שחיל האוויר הישראלי הישראלי תקף מטרות סוריות באזור חומס. ההערכה היא שהתקיפה הייתה של שיירת משאיות עם נשק, אותן ניסו האיראנים וחיזבאללה להעביר מסוריה ללבנון במסגרת תהליך ההתעצמות של הארגון השיעי בלבנון.

התקיפה המיוחסת לישראל נתפסת כמענה אגרסיבי למדיניות של נסראללה. מדובר בתקיפה ראשונה מאז נאומו של נסראללה ביום ירושלים בו טען כי יש לשנות את המשוואה ולהגיב על תקיפות ישראל בסוריה ומעורבות הארגון בזירות אחרות. חשוב לציין, כי התקיפות מתבצעות פחות מ-12 שעות אחרי הפרסום על ביקורו של שר החוץ האיראני בכפר שיעי לא הרחק מגבול לבנון בו הניח זר פרחים על האנדרטה לזכרו של מפקד כוח קודס, בעבר קאסם סולימאני, שחוסל על ידי האמריקנים.

  • עוד באותו נושא:
  • סוריה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully