וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיצוצים מסתוריים בביירות מעוררים סערה בלבנון - "סוכן ישראלי" נעצר

עודכן לאחרונה: 29.4.2023 / 20:40

גבר ואישה נהרגו השבוע בהפעלת מטען בדירה בפרבר של הבירה הלבנונית, ברובע שמוגדר כמעוז חיזבאללה. לפני כחודש פיצוץ קטן יותר אירע באותו הבית, אז נעצר חשוד, תושב לבנון שהתגורר בה. כעת, פעילי חיזבאללה חוסמים את הכניסה למקום

תיעוד מתקיפה באזור חומס/תיעוד מתקיפה באזור חומס

פיצוץ מסתורי בדירה בפרבר דרומי של ביירות מעורר סערה בלבנון - ביום חמישי האחרון נהרגו גבר ואישה מהפעלת מטען חבלה בקומה הראשונה של בניין בלב רובע דאח'יה, שמוגדר כמועז חיזבאללה. זאת, לאחר שבחודש שעבר אירע פיצוץ נוסף באותה הדירה, שלא גרם נזק רב, אז נעצר חשוד במקום על ידי המודיעין הלבנוני. על פי כלי תקשורת לבנוניים, החשוד הוא תושב לבנון ששמו חסן אל-גול, שמתגורר בבית, וחבר ברשת של סוכנים שפועלים בשביל ישראל.

שני הפיצוצים באותה הדירה גרמו לסקרנות רבה ברשתות החברתיות ובקרב עיתונאים, משום שמדובר באזור מאובטח על ידי פעילי חיזבאללה. הפעילים מונעים מעיתונאים להגיע לדירה, אך תמונות ממנה דלפו לרשתות. האישה שנהרגה היא דודתו של בחשוד, שהגיעה לבית כדי לסדר אותו אחרי הפיצוץ הראשון לפני כחודש.

הדירה שהתפוצצה בפרבר של ביירות בלבנון. 27 באפריל 2023. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
הנזק שנגרם מפיצוץ הדירה בלבנון/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

הלילה האשימה סוריה את ישראל בתקיפה באזור חומס שבמערב המדינה, ההגנה האווירית הסורית דיווחה כי הצליחה ליירט חלק מהטילים ששוגרו. לא דווח על נזק או נפגעים. על פי הערכות, יעד התקיפה הייתה שיירת משאיות עם נשק, אותן ניסו האיראנים וחיזבאללה להעביר מסוריה ללבנון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully