וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: סוריה האשימה את ישראל בתקיפת מטרות באזור חומס

עודכן לאחרונה: 29.4.2023 / 7:22

כלי תקשורת דיווחו כי צה"ל תקף מטרות במערב סוריה. לא דווח על נזק או נפגעים. לפי הדיווח, בתקיפות נפצעו שלושה אזרחים במדינה ונגזם נזק לציוד. בתחילת השבוע נמסר כי ישראל תקפה בירי ארטילרי עמדה של חיזבאללה סמוך לגבול רמת הגולן

תיעוד מתקיפה באזור חומס/תיעוד מתקיפה באזור חומס

סוריה האשימה הלילה (שבת) את ישראל בתקיפה באזור חומס שבמערב המדינה, ההגנה האווירית הסורית דיווחה כי הצליחה להפיל חלק מהטילים ששוגרו. לא דווח על נזק או נפגעים. בתחילת השבוע כלי תקשורת בסוריה דיווחו שישראל תקפה בירי ארטילרי עמדה צבאית של חיזבאללה בסוריה, אחרי שהגיע לאזור בכיר בארגון הטרור לצד ראש המודיעין הסורי.

גורם צבאי סורי מסר לסוכנות ידיעות במדינה כי "בשעות הלילה המוקדמות של שבת, יירטה ההגנה האווירית הסורית מתקפת טילים ישראלית והפילה חלק מהן. בתקיפה נפצעו שלושה אזרחים וכן נגרם נזק לציוד".

כרוזים שלפי הדיווחים פיזרו כלי טיס ישראליים אחרי תקיפה בסוריה. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
שפו את שמם ותמונתם של הבכירים שביקרו באזור/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

בתקיפה על עמדה צבאית בתחילת השבוע, ישראל לפי הדיווחים תקפה ביותר מ-20 פגזים וטילים את העמדה בגבעת קורס א-נפל, ממערב לכפר חדר, סמוך לגבול ברמת הגולן. לא ידוע על נפגעים. גורמי אופוזיציה סוריים דיווחו כי אחרי הירי כלי טיס ישראלים פיזרו כרוזים באזור העמדה שהותקפה, ובהם חשפו את שמם ותמונתם של הבכירים שביקרו באזור: ראש המודיעין השיעי הסורי, סאמר א-דאנא, ומפקד מטה המודיעין של חיזבאללה בסוריה, טארק מאהר.

בכרוזים שלכאורה פיזרו צה"ל מעל העמדה, הזהירו את מפקדי וחיילי צבא סוריה. "אנחנו עוקבים מקרוב אחר שיתוף הפעולה המודיעיני שלכם עם חיזבאללה באזור, כולל בקרבת רצועת הגבול עם ישראל", נכתב בכרוזים. "שיתוף הפעולה שלכם עם חיזבאללה גורם לכם נזק גדול יותר מתועלת ויסב לכם נזק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully