וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: נשיא איראן ראיסי יבקר בסוריה בשבוע הבא

עודכן לאחרונה: 28.4.2023 / 22:56

הביקור יהיה הביקור הראשון של הנשיא האיראני אצל בשאר אל אסד מאז פרוץ המלחמה בסוריה ב-2011. בתקשורת הסורית דווח כי הביקור יימשך יומיים ויעסוק בשורה של הסכמים, בעיקר בנושאי שיתופי פעולה כלכליים

שר החוץ האיראני עבד אל-להיאן בגבול לבנון. 28 באפריל 2023/ללא

נשיא איראן איברהים ראיסי יבקר בדמשק בירת סוריה בשבוע הבא, כך דווח היום (שישי) ברויטרס. העיתון הסורי אל-וטן, המקורב לממשלה, דיווח כי ביקורו של ראיסי יימשך יומיים ויעסקו בו בשורה של הסכמים, בעיקר בנושא שיתוף פעולה כלכלי.

הביקור יהיה הראשון של נשיא איראן אצל נשיא סוריה בשאר אסד מאז פרצה המלחמה בסוריה ב-2011. הגורם האזורי הבכיר אמר כי התחממות הקשרים בין ערב הסעודית לאיראן, והפשרת בידוד סוריה של מדינות ערב, סללו את הדרך לביקור.

נשיא איראן איברהים ראיסי במסיבת עיתונאים בטהראן לציון שנה לכהונתו, 29 באוגוסט 2022. רויטרס
נשיא איראן איברהים ראיסי/רויטרס

היום ביקר שר החוץ של איראן, עבד אל-להיאן, בלבנון. תחילה הוא נפגש עם מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה. בתום הפגישה אמר כי "קיבלתי מנסראללה הערכות מצב מדויקות ואישורים לכך שההתנגדות הלבנונית והפלסטינית נמצאות במצב הכי טוב שהייתה".

השר הגיע גם למרון א-ראס, הסמוכה לגבול עם ישראל, וקיים תצפית לעבר יישובי הצפון. "כל ההתפתחויות החיוביות באזור יובילו לקריסת היישות הציונית", אמר. "הציונים מבינים רק כוח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully