וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קפץ מהחלון מהפחד: חמישה גברים הואשמו בשוד וסחיטה באיומים במשך חודשים

עודכן לאחרונה: 28.4.2023 / 20:46

בראש החמישה עומד העבריין שגיב טיירי. החמישה נאשמים כי סחטו במשך חודשים את המתלונן, בכמה מקרים ומקומות שונים, בהם מסעדה בהרצליה, בית המלון בו שהה בזמן שאחד החשודים לבוש כשליח וולט ובביתו של המתלונן - שקפץ מהחלון מהפחד והתקשר למשטרה: "רוצים להרוג אותי"

בווידאו:פרשיית סחיטה של קבלנים במסגרתה הוצתו כלים הנדסיים (באגרים) ומבנים ארעיים כחלק ממאבקים בן עבריינים על גביית דמי חסות מאתרי בנייה בטמרה כפר יחזקאל וקיבוץ גזית/דוברות המשטרה

כתב אישום הוגש היום (שישי) נגד העבריין שגיב טיירי, רז ראובן, אלכסיי פריימק, קווין מרצינקביץ וראובן זלקה בגין שוד, סחיטה באיומים, שגרם לקורבן לקפוץ מהחלון בדירתו במנוסה מהם ושיבוש הליכי משפט.

ב-2021, לפי כתב האישום, המתלונן אכל במסעדה בהרצליה, שם הבחין בטיירי, ניגש אליו ואמר לו שלום. כשיצא מהמסעדה - חיכו לו טיירי, פריימק ושניים נוספים וחסמו את דרכו. טיירי הורה לו להביא להם את שעון הרולקס שענד בזמן שפריימק לקח מתיקו כ-3000 יורו. בנוסף איים עליו טיירי כי מעתה יהיה עליו להעביר לו 10 אלף יורו כל חודש, ואם יסרב - בנו יפגע. פריימק איים עליו כי במידה ויספר למשטרה "ישים אותו בכיסא גלגלים". בעקבות האיומים, העביר המתלונן לטיירי כ-9000 דולרים.

כשהפסיק להעביר כסף לטיירי, עולה מכתב האישום כי טיירי וראובן הגיעו למלון בו שהה באותה התקופה הקורבן, כשראובן לבוש כשליח של "וולט" ובידו מגש פיצה. השניים נכנסו לחדר המלון, ובעוד ראובן תקף אותו, השכיב אותו על הרצפה, התיישב עליו וסתם את פיו, טיירי לקח את מכשיר הטלפון שלו וניסה להעביר לעצמו מטבעות דיגיטליים. השניים פתחו את הכספת בחדר וצילמו תמונות של בנו של המתלונן. בנוסף, השניים שאלו את המתלונן מה עיסוקו והוא השיב להם כי הוא סוחר ב-NFT.

ניידות משטרה. שלומי גבאי
"יש לנו תמונות של הבן שלך". ניידת משטרה, אילוסטרציה/שלומי גבאי

בהמשך, לפי האישום, המתלונן הדריך את טיירי ברכישת NFT לבקשתו. כשטיירי הפסיד כסף מהעסקה, האשים את המתלונן בהפסד ואמר לו כי הוא חייב לו 100 אלף דולר. המתלונן אמר לטיירי שהוא לא יכול להעביר לו את הכסף והוא בתגובה הורה לו לשכור משרדים על שמו, בהם תתנהל חברת השקעות במטבעות דיגיטליים והורה למתלונן לעבוד שם ללא תשלום, כחלק מהחזר החוב.

לאחר כמה חודשים, כשסירב להמשיך להגיע לעבודה, הגיעו ארבעה מהנאשמים לדירתו בבניין בהרצליה, הממוקמת בקומה השביעית. ואיימו עליו: "תפתח את הדלת או שאני פותח ולא תהיה לך מחילה". המתלונן, שראה שמדובר בהם, סירב לפתוח להם - והם בתגובה שברו את הדלת ופרצו לדירתו. כדי להימלט מהם, הוא קפץ דרך חלון הדירה, עבר בין מרפסות והגיע לגג הקניון הסמוך. הנאשמים רדפו אחריו ותוך כדי שהוא בורח הוא התקשר למשטרה וזעק כי טיירי רודף אחריו ורוצה להרגו. מיד לאחר מכן נכנס למלון הסמוך וביקש מהאורחים להחביא אותו. במקביל טיירי, שנותר בדירתו, לקח את המחשב הנייד של המתלונן ואת תעודת הזהות שלו.

כשהיה בבית החולים, עולה מכתב האישום כי זלקה הגיע למקום במטרה למנוע ממנו להגיש תלונה במשטרה. אחד הנאשמים איים עליו כי לא כדאי לו לדבר עם המשטרה כי "יש לנו תמונות של הבן שלך". אך הקורבן בכל זאת התלונן במשטרה. לאחר שהוזמן לחקירה, התקשר טיירי למתלונן והורה לו להיפגש עימו במסעדה סמוכה לתחנה, שם חיכו לו ראובן ועורך הדין של טיירי. יחד הם נסעו לאסוף את טיירי, שכתנאי לשחרורו חתם שלא ייצור קשר עם המתלונן במשך שבוע, וטיירי איים עליו פעם נוספת.

בקשה למעצר עד תום ההליכים הוגשה נגד הנאשמים. עו"ד פרידמן ציינה בבקשת המעצר כי "עילת המסוכנות מהמשיבים זועקת מהאישומים המפורטים בכתב האישום, שרגע השיא שבהם היה האירוע נשוא האישום השלישי. באירוע זה, המתלונן היה כה אחוז אימה מהמשיבים, עד אשר העדיף לקפוץ מחלון דירתו מאשר להישאר עמם באותו החדר. המשיבים לא ידעו דיי חרף העובדה כי המתלונן קפץ מהחלון, ואף השכילו לרדוף אחריו תוך שהוא זועק לעזרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully